Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Planowany zakup - prośba o opinie
#1
Witam wszystkich forumowiczów. Zastanawiam się poważnie nad zakupem Hondy Legend z 2006 r. z przebiegiem 225 tys, km (3,5 l V6). I tu pojawiają się wątpliwości - jak te silniki i skrzynie biegów wytrzymują takie przebiegi? Nigdy wcześniej nie miałem auta tej marki, dlatego jestem kompletnie zielony w temacie, a boję się, że zaraz po zakupie wpadnę w pułapkę poważnych wydatków na naprawy. Będę wdzięczny za opinie na ten temat, jak również za jakieś ogólne opinie dotyczące tego auta.
Odpowiedz
#2
Co do przebiegu to niech sie wypowiedza inni, bo moj z tego samego rocznika ma dopiero 82t km. Co do samego samochodu to moim zdaniem jest raczej zupelnie bezawaryjny. Tylko co 120t trzeba wymieniac rozrzad:-)
Odpowiedz
#3
Nie bój się przebiegu, wielu sprzedawców sprzedaje auta z podobnymi przebiegami ale odkręcają je do 50-100tys/km Jeżeli skrzynia, silnik działają bez zarzutów to Honda będziesz się cieszył bardzo długo i bez ponoszenia jakichkolwiek większych wydatków. Oczywiście trzeba liczyć się z innymi kosztami jakie poniesiesz w związku z zakupem auta nie zależnie od marki, tj. Oleje, paski, filtry, hamulce, itp. Nie bój się Hond tylko przy zakupie poradź się kogoś obeznanego by ocenił stan układu napędowego bo to podstawa.

tu znalazłem coś co trafnie oddaje genezę tematu.
http://www.wiocha.pl/189996,Klient-nasz-pan
Jak nazywa się auto dla Roma?


Roomster Uśmiech
Odpowiedz
#4
Pierwsza rzecz jaką sprawdź to rozrząd, 1-sza wymiana paska jest po 120tys. druga powinna być po kolejnych 80tys. \o ile dobrze pamiętam\ w twoim przypadku powinien mieć już drugi pasek, jeżeli nie to koszt wymiany coś kolo 2500 pln. Druga rzecz tarcze hamulcowe, trzeba sprawdzić bo wymiana przodu jakieś 1800pln. Najrozsądniej jest podjechać do serwisu i niech go spece obejrzą. Co do skrzyni biegów to bym się tego nie obawiał - jest sprawdzony 5cio biegowy automat solidnej konstrukcji.