Tak czysto statycznie to pomiar opornosci(tu pewnie pasuje slowo impedancja) da ci wstepna wiedze, tak przynajmniej dzialalo to dla pojedynczych. Tyle tylko,ze ten pomiar najwyzej wyeliminuje zle, wskaze kandydata to dalszej inwestygacji,a nie odpowie ci, jak cewka zachowuje sie w czasie pracy, przy roznych temperaturach i obciazeniach.
Na wtyczce przy cewce masz 3 piny, mierzysz opor pomiedzy pinami 1 i 2, to sa te dwa od dolu(wg manuala) i powinien zawierac sie w granicach 0.9-1.1 Ohm, przy temperaturze 25 stopni Celsjusza. Tak jak mowilem, opor moze byc ok,a cewka nadal zle dziala i wtedy najlepszym sposobem jest podmiana na dobra sztuke i obserwacja pracy silnika.
Na wtyczce przy cewce masz 3 piny, mierzysz opor pomiedzy pinami 1 i 2, to sa te dwa od dolu(wg manuala) i powinien zawierac sie w granicach 0.9-1.1 Ohm, przy temperaturze 25 stopni Celsjusza. Tak jak mowilem, opor moze byc ok,a cewka nadal zle dziala i wtedy najlepszym sposobem jest podmiana na dobra sztuke i obserwacja pracy silnika.