11-14-2013, 2:41
Zgodnie z manualem serwisowym hondy w tylnym mechanizmie różnicowym stosujemy ATF-Z1 (informacja ta jest zresztą zapisana na tylnej części obudowy mechanizmu, co widać po uniesieniu samochodu na podnośniku), a jedynie w mechanizmie przeniesienia napędu stosujemy olej do przekładni hipoidalnej GL4 lub GL5.
Ponieważ zgodnie z Biuletynem serwisowym Hondy z listopada 2010 r. (dostępny na stronie Haparts) olej ATF DW-1 zastępuje starszy model oleju ATF-Z1, który był dotychczas stosowany w w tylnym mechanizmie różnicowym HL, to logicznym wydaje się, że w związku z wycofaniem z produkcji ATF-Z1, do tylnego "mostu" HL należy stosować ATF DW-1, a nie Dual Pump Fluid II.
Pozdrawiam,
Tomek
Ponieważ zgodnie z Biuletynem serwisowym Hondy z listopada 2010 r. (dostępny na stronie Haparts) olej ATF DW-1 zastępuje starszy model oleju ATF-Z1, który był dotychczas stosowany w w tylnym mechanizmie różnicowym HL, to logicznym wydaje się, że w związku z wycofaniem z produkcji ATF-Z1, do tylnego "mostu" HL należy stosować ATF DW-1, a nie Dual Pump Fluid II.
Pozdrawiam,
Tomek