Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diodow Zegary Custom
#11
w sklepie zapytaj o zarowki jesli chcesz miec wszystko fabrycznie, ale efekt jest marny, mi sie to nie podobalo wiec wstawilem diody, a zeby je wstawic musisz na allegro poszukac zamiennikow tych typow ktore ci wypisalem, najlepiej tych drozszych bo tanie beda kiepskie, demontaz zegarow jest dziecinnie prosty, lecz zeby je wyjac trzeba kolumne kierownicza lekko opuscic w dol-szczegoly w manualu, niema sie co obawiac z jest to jakas wielce skomplikowana procedura, kolumna trzyma sie na 4 duzych srubach jesli juz zdejmiesz oslone plastikowa pod kierownica, nalezy bardzo uwazac zeby nie zerwac kabli opuszczajac kierownice poniewaz niektore wiazki sa do niej przyczepione na opasce , trzeba te kable uwolnic , kolumna kierownicza jest stosunkowo ciezka i sama jej masa opuszczona na kable moze doprowadzic do ich pozrywania
#12
Ale po co ruszac kolumny kierowniczej? Ja tam nie ruszalem kolumny...
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
#13
hustla zanim...

to dla Twojej wiadomości.
Kolumny się nie rusza, tylko opuszcza w dół w zakresie regulacji i spokojnie wyciągasz zegary w kilka sekund w prawo. Jest o tym w manualu, do którego się często odwołujesz.

polecam przeczytać / przejrzeć
http://service.arnach.net/index.php?x=00...2&z=2690&r=

Przy okazaji, jak ktoś ma wskazówki na sprzedaż - np z accord to chętnie odkupię
v6


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości