Liczba postów: 185
Liczba wątków: 30
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
0
Reset kompa gdzie co i jak w 1991 ? bo mi w nocy alarm sie sam wlaczyl otworzylem autko a tam lampka od oleju mryga ? otwieram maske a tam wiatraki same zapierd.... to odlaczylem aku i po 24h podlaczylem i nadal to samo... autko normalnie odpala i jedzi...
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Własnie na tym polega Reset, na odlaczeniu aku, zrob raczej checking błedow, moze cos skaner wyrzuci.
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
bylo juz pisane pewnie nie raz na forum.... reset robi sie poprzez wyciagnieci na conajmnij 10 sek bezpiecznika ACG(s) z skrzynki bezpiecznikow przy nogach kierowcy, a sprawdzales wogole poziom oleju w samochodzie?
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Sprawdz jeszcze przekazniki od wentylatorow i pompy oleju, moze jakas zwarciuche złapały, choc przy wyłaczonym pradzie nie maja one prawa dawac zadnego napiecia na podzespoły.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Pierwszą rzeczą odpowiedzialna za pracę wiatraków jest czujnik temperatury - owszem mogą a nawet muszą one pracować przy wyłączonym zapłonie pod warunkiem, że temperatura za wysoka.
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
nastepnie za prace wiatrakow odpowiada czujnik temperatury oleju ktory wlasnie podtrzymuje wiatraki po wylaczeniu silnika kiedy temperatura oleju przekracza 92 stopnie, wiatraki dzialaja tak dlugo az temperatura oleju spadnie do 77 stopni, tak wiec mysle ze masz zwarcie na obwodzie pomiedzy czujnikiem temperatury oleju a jednostka sterujaca wentylatorami
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2010
Reputacja:
0
Chyba też muszę się podpiąć pod temat ponieważ też mam problem z wentylatorami, u mnie po wyłączeniu zapłonu raczej się nie włączają a za to bardzo często (nie zawsze) włączają się na dość duże obroty zaraz po włączeniu zapłonu (jeszcze przed odpaleniem), często na całkowicie zimnym silniku. Albo po przejechaniu dajmy około 1- 2 km. jak zgaszę i włączam zapłon to też się kręcą. Czujnik temperatury wody nie ma nic wspólnego z wskazówką od temperatury?? Te wiatraki powiem szczerze że podejrzewałem o działanie przez klimę, nie mam nabitej- ale też jej nie włączam. O temperaturze oleju pierwsze słyszę, jak to sprawdzić?? Jak sprawdzić czujnik temperatury wody?? Przy instalacjach LPG sekwencyjnych, za przełączanie na "podtlenek" instalacja z jakiego korzysta czujnika. Ma swój gdzieś w parowniku?? Czy z tego ogólnego??
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
panowie zapewne zapala wam sie check engine jak sie dzieja cuda z wentylatorami, wiec najpierw proponuje wykonac diagnostyke elektroniki a potem wymieniac, co do temperatury oleju to czujnik jest na prawej glowicy z tylu przy samych sterownikach systemu podcisnien, jego skutecznosc sprawdza sie w ten sposob ze wklada sie go do cieplej wody i podgrzewa, przy osiagnieciu temperatury 93-94 stopnie sprawdza sie miernikiem czy jest zamkniety obwod pomiedzy jednym pinem a drugim , jesli tak to czujnik jest sprawny, u was ogolnie to szukalbym przyczyny w zwarciach elektryki bo obydwie sytuacje sa nienormalne