Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot 309
#1
Tak dla odmiany chcialem sie pochwalic autem, nad ktorym spedzilem prawie pol roku, przez co zaniedbalem obie Hondy. Jest to peugeot 309 GTi w wersji osmiozaworowej, przywiezony od niemca, gdzie przez pare lat stal, najprawdopodobniej pod chmurka,a potem dopiero w garazu. Najwiekszym atutem jest przebieg, poniewaz wynosi zaledwie 134 tys. km Przez 7 lat auto stalo na wystawie autohausu peugeota, potem trafilo do uzytku codziennego. Pojazd nie jest jeszcze gotowy do zabawy, ale przeszedl przeglad o wlasnych silach i zostal niedawno zarejestrowany w PL. Ponizej pare zdjec.
pezot
pezot
pezot
zarejestrowany
zarejestrowany
zarejestrowany
Odpowiedz
#2
Bardzo ładny, miałem lata świetlne temu Peugeota 205 GTI w wersji 150 KM. Pamiętem, że zasuwał tak, że na zakrętach podnosiło się aż przeciwne tylne koło (człowiek młody i głupi był Oczko ) , no ale napęd na przód ciągnął dalej...

A co do zaniedbania Legenda- cóż, z 200 kilometrów latem i wystawiony na sprzedaż...

Pewnie dzięki temu, że stał na wystawie, jest w takim dobrym stanie.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#3
(11-05-2013, 14:51 )dr.big napisał(a): Bardzo ładny, miałem lata świetlne temu Peugeota 205 GTI w wersji 150 KM. Pamiętem, że zasuwał tak, że na zakrętach podnosiło się aż przeciwne tylne koło (człowiek młody i głupi był Oczko ) , no ale napęd na przód ciągnął dalej...

A co do zaniedbania Legenda- cóż, z 200 kilometrów latem i wystawiony na sprzedaż...

Pewnie dzięki temu, że stał na wystawie, jest w takim dobrym stanie.

Jakby ci jakies graty z 205-ki zostaly, to chetnie przygarne,ale pewnie to juz historiaUśmiech
To jest moj drugi egzemplarz, pierwszy wlasnie konczy zywot w moim garazu, musze wymontowac skrzynie I silnik, zawias przod I tyl I zostanie gola buda, ktora pojdzie na zlom. Ten pierwszy byl super zaraz po przyjezdzie z niemiec, mial krotka skrzynie, zawieszenie obnizone z glowa I tez dawal radoche w zakretach.
Dla mnie to taka odmiana po przesiadce z dupowoza, czy to KA9 czy KA8. Moze KA8 ma bardziej sportowy charakter, jednak nie ma co tego porownywac z klasycznym GTi.
Odpowiedz
#4
Fiuuuu, dawna historia... to była połowa lat 90- tych Uśmiech ... Wtedy to człowiek młody był i piękny, chociaż to drugie zostało do dzisiaj Oczko ...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości