Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KA9 vel kredens by woodie
#1
Wideo 
Nadszedł czas by zaprezentować swoje padło Oczko
Chciałem poczekać z tym do remontu blacharskiego, ale jak na razie wrzucę tylko zdjęcia poglądowe i raczej plany. W temacie będę wpisywał wszystkie mniejsze i większe zmiany.

Krótka historia: Zakupiony na przełomie 2011/2012 roku. Z listą rzeczy 'do zrobienia'. Powoli doprowadzam auto do stanu używalności i doskonałości.

Dane techniczne:
Seria:
Model KA9, przedlift, '97
Przebieg: 308 tkm
Kolor: Śliwka

Modyfikacje:
Instalacja LPG: LPGTech, wtryski Keihin, reduktor Prins
Zainstalowane czujniki parkowania

Zrobione:
Wymieniona skrzynia biegów na świeższą, przetestowaną.
Wymieniona szyba czołowa (oryginał mocno porysowany)
Wymieniona pompa wspomagania
Zmieniony akumulator na Bosh
Lany olej Motul

Do zrobienia:
Zawieszenie:
Amortyzatory, sprężyny, cukierki, i wiele innych
Przekładnia kierownicza do zmiany/regeneracji
Blachy odświeżenia, nadkole do wymiany
Obszycie kierownicy
Dywaniki
CB
Fotki na razie poglądowe i tendencyjne Oczko


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
Musimy się jakoś spotkać skoro z jednego miasta Uśmiech
Odpowiedz
#3
W zasadzie każdy dzień poza wieczornym piątkiem i sobotą (mam córę u siebie) mi pasuje Uśmiech
Odpowiedz
#4
ładna, czekam na foto relacje z dopieszczania...
moje wrażenie w odróżnieniu ka9 przed do po-liftowej w tej pierwszej czuje jakoś "więcej" Japonii...
każda nowa galeria na tym forum jest mile widziana
będę zaglAdała i kibicowała :)
Odpowiedz
#5
Widzisz Kate... na tym forum jest trochę więcej galerii... ale na to przyjdzie jeszcze pora Oczko
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#6
Zatem plan grudniowy wykonany:
Wymienione przód:
Sworznie wahacza przód - komplet
Mocowanie przekładni kierowniczej - ogarnięte
Tył:
Tuleje wahacza wzdłużnego x2
Tuleje drążka poprzecznego x4 +x2
Tuleje amortyzatorów tył x2
Wym. gum i łączników stabilizatorów x2 + x2
Zmiana oleju i kmpl filtrów
Ustawienie geometrii/zbieżności

W styczniu bierzemy się za sprężyny, amorki i przekładnię i wydech...
Odpowiedz
#7
(12-21-2013, 0:23 )woodieh napisał(a): Zatem plan grudniowy wykonany:
Wymienione przód:
Sworznie wahacza przód - komplet
Mocowanie przekładni kierowniczej - ogarnięte
Tył:
Tuleje wahacza wzdłużnego x2
Tuleje drążka poprzecznego x4 +x2
Tuleje amortyzatorów tył x2
Wym. gum i łączników stabilizatorów x2 + x2
Zmiana oleju i kmpl filtrów
Ustawienie geometrii/zbieżności

W styczniu bierzemy się za sprężyny, amorki i przekładnię i wydech...


kibicuje takim poczynaniom

jak temat części które wymieniałeś?
sworznie dostępne w zamiennikach?
napiszesz coś więcej o tulejach?
Odpowiedz
#8
Część dostępna (większość części z przodu ma zamienniki), na tył dostępne są gumy, tuleje amortyzatorów, łączniki i sworznie wahacza, a pozostałe to regeneracja. Tuleje wahacza wzdłużnego brali od innego auta, ale nie chcieli powiedzieć od jakiego Uśmiech Podejrzewam, że warto wziąć oryginał i jego wymiary i podjechać do lepiej zorientowanej i zaopatrzonej hurtowni i coś by się dobrało...


Dziś wymieniłem płyn w układzie wspomagania. Odessałem całość ze zbiorniczka, odpaliłem auto - wypluło przy skrętach resztę płynu (w sumie ściągnąłem około 0.7-0.8l)
Zalałem ATF do przepłukania układu. Czynność zlewania powtórzyłem. Aktualnie w układzie czysty i świeży płyn do wspomagania. Pompa id razu inaczej chodzi.
Swoją drogą nie mam pojęcia dlaczego płyn miał kolor mułu i był dziwnie gęsty. Z przekładni nie mam w zasadzie wycieków, to skąd ta barwa i dziwna konsystencja?
Opiłków metalu nie było, do pojemnika do którego ściągałem płyn przymocowałem od spodu mocny magnes i przy wylewaniu płyny nic na dnie nie zostało...
Odpowiedz
#9
wiecej zdjec !! Uśmiech na 2 fotce (juz byla) Prelka Stoska sie zalapala Uśmiech pozdrawiam



,, samochod ktory nie dostarcza przyjemnosci z jazdy nie jest prawdziwym samochodem.." <Soichiro Honda>
Odpowiedz
#10
Postaram się kilka zrobić. Będzie stan trupa przed i legendy po zmianach.
Brudna jak nieszczęście jest bo świeżo po trasie Duży uśmiech

Nowość... Zaczęła hałasować pompa klimatyzacji. Na trybe econo cicho, na pełnym wyjeim większe obroty tym bardziej. Może być tylko do napełnienia czy liczyć się z zmianą/regeneracją?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości