Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ka7 podciśnienia, burdel pod maską.
#1
Witajcie, jeden z większych jak dla mnie problemów w moim KA7. Prośba o pomoc do wszystkich posiadaczy KA7/KA8. albo osób wiedzących jak to pospinać. Będę zobowiązany dobrą flaszką za udzieloną pomoc w rozwiązaniu problemu. Najchętniej podjechałbym do posiadacza takiego modelu i na żywo "obadał" jak to powinno wyglądać. Jeśli ktoś będzie w okolicach Grudziądza (kuj-pom) dajcie znać. Poki co może uda się zaradzić na podstawie zdjęć. Naliczyłem łącznie 8 wężyków które są zaślepione bądź urwane. podzieliłem je na 3 strefy A B C. Rzućcie okiem

[quote='kuba' pid='19103' dateline='1387475213']

[quote='kuba' pid='19103' dateline='1387475213']


Załączone pliki Miniatury
                           
Odpowiedz
#2
Temat jest do ogarnięcia ale faktycznie najłatwiej byłoby porównać z drugim autem.
Rozumiem, że to pozostałości po demontażu cyklonu?
Odpowiedz
#3
Ciężko powiedzieć Peter, gazownicy zapewne swoje tu zrobili. Pospinanie tego to podstawa do dalszych prac. Pali mi się jedynie błąd egr, ale raczej nie będę go wymieniał póki nie ogarne tych podcisnien. Jutro wymiana świec, zobaczymy na ile zniweluje to nierówną pracę na jałowym i smród niedopalonej benzyny. W tej chwili spalanie to jakieś 22l/100 pb także nieciekawie, aż dziwnie ze w ogóle to chodzi. Apel do wszystkich z woj kuj-pom, pomorskiego itd. Mogę gdzieś wyjechać itd.kwestia 20 min porównania i oznaczenia sobie tego burdlu. Obserwuję nawet ogłoszenia na internecie, żeby podjechać i zobaczyć. ale nie ma nic obecnie w rozsądnej odległości. Jeśli ktoś wykaże chęć pomocy fotograficznej to mam zdj lepszej jakości na dysku. Odwdzięczę się, Pozdrawiam
Odpowiedz
#4
(12-20-2013, 4:56 )kuba napisał(a): Ciężko powiedzieć Peter, gazownicy zapewne swoje tu zrobili. Pospinanie tego to podstawa do dalszych prac. Pali mi się jedynie błąd egr, ale raczej nie będę go wymieniał póki nie ogarne tych podcisnien. Jutro wymiana świec, zobaczymy na ile zniweluje to nierówną pracę na jałowym i smród niedopalonej benzyny. W tej chwili spalanie to jakieś 22l/100 pb także nieciekawie, aż dziwnie ze w ogóle to chodzi. Apel do wszystkich z woj kuj-pom, pomorskiego itd. Mogę gdzieś wyjechać itd.kwestia 20 min porównania i oznaczenia sobie tego burdlu. Obserwuję nawet ogłoszenia na internecie, żeby podjechać i zobaczyć. ale nie ma nic obecnie w rozsądnej odległości. Jeśli ktoś wykaże chęć pomocy fotograficznej to mam zdj lepszej jakości na dysku. Odwdzięczę się, Pozdrawiam

Wyslij mi te zdjęcia, mojego priva masz.
Przeszukam archiwum fotograficzne KA8 i postaram się to jakoś dopasować.
W dziupli walają mi się te wszystkie rurki i wężyki od podciśnień, będzie materiał porównawczy.
Odpowiedz
#5
ok poszło. dzięki.
Odpowiedz
#6
Pierwsze spostrzeżenie na szybko:
Brak osłony plastikowej centralki podciśnienia.
Plastikowy kołeczek to zaślepka fabryczna te przewody są ok.
W jednym miejscu brakuje solenoidu.
Pytanie: czy są wszystkie zbiorniczki podciśnienia i bypassy - gazownicy mogli się ich pozbyć by w to miejsce zainstalowac elementy instalacji.
Temat jest do ogarnięcia ale będzie wymagał dłuższego ślęczenie ze schematem.
Spróbuj odetkać wszystkie rurki zaślepione śrubami - zobacz co sie będzie działo.
Błąd EGR spowodowany najprawdopodobniej przerwaniem połącznia podcisnieniowego nr 11 między centralką podciśnienia a zaworem EGR.
Odpowiedz
#7
(12-20-2013, 6:17 )Peter napisał(a): Pierwsze spostrzeżenie na szybko:
Brak osłony plastikowej centralki podciśnienia. Peter nie masz może takiej na zbyciu?
Plastikowy kołeczek to zaślepka fabryczna te przewody są ok.
W jednym miejscu brakuje solenoidu. Mógłbyś wskazać to miejsce? ( nr zdj)
Pytanie: czy są wszystkie zbiorniczki podciśnienia i bypassy - gazownicy mogli się ich pozbyć by w to miejsce zainstalowac elementy instalacji. Nie zauważyłem żadnych braków w zbiorniczkach i obejściach, chociaż zadanie mam utrudnione bo nie bardzo wiem jak to powinno wyglądać , zdj z internetu mało czytelne.
Temat jest do ogarnięcia ale będzie wymagał dłuższego ślęczenie ze schematem.
Spróbuj odetkać wszystkie rurki zaślepione śrubami - zobacz co sie będzie działo.
Błąd EGR spowodowany najprawdopodobniej przerwaniem połącznia podcisnieniowego nr 11 między centralką podciśnienia a zaworem EGR. Połączenie egr wydaje się być ok, nie widać przerwania w połączeniu prawdopodobnie problem w samym egr ale nie wiadomo do końca za co odpowiadają te pozostałe wężyki.
Odpowiedz
#8
Jeśli doczekasz do soboty, chętnie Ci strzele takie same fotki u mnie pod maską.
Bo żebyś jechał do Gdańska, to lekka przesada by była. Czasami jeżdżę do Wąbrzeźna, ale latem Oczko
Acura Legend 1995 32oo cc
Honda Accord 1991 2ooo cc
Polski Fiat 125p 1968 13oo cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17oo cc
Cadillac series62 1954 54oo cc

Odpowiedz
#9
Na jednym ze zdjęć, gdzie trzymasz zaślepioniony wężyk biegnący wzdłuż ściany grodziowej ( w tle numer VIN ) - jest to prawdopodobnie połączenie EGR.
kuba - temat jest do ogarnięcia, dlatego zapraszam do Łodzi chyba, że znajdziesz kogoś znającego temat w swojej okolicy.
Jeśli przyjedziesz, przejżę cały układ podciśnienia i zlokalizuję brakujące elementy ( na szybko: brakuje solenoidu w okolicy pompy hamulcowej ).
Przy okazji można browara zrobić lub dwa Oczko
Odpowiedz
#10
Ok bedę Ci wdzięczny, może połapie się czegokolwiek ze zdjęćUśmiech. Ja w Gd czasem bywam, w koncu autostradą to godzina drogi. Także jak dojdę do stanu furii z tym tematem, to może bym zrobił sobie wycieczkę i zajął Ci kilkanaście minut, ale to nie dziś ani nie jutro- wyjście awaryjne. Pzdr.

(12-20-2013, 7:07 )Peter napisał(a): Na jednym ze zdjęć, gdzie trzymasz zaślepioniony wężyk biegnący wzdłuż ściany grodziowej ( w tle numer VIN ) - jest to prawdopodobnie połączenie EGR.
kuba - temat jest do ogarnięcia, dlatego zapraszam do Łodzi chyba, że znajdziesz kogoś znającego temat w swojej okolicy.
Jeśli przyjedziesz, przejżę cały układ podciśnienia i zlokalizuję brakujące elementy ( na szybko: brakuje solenoidu w okolicy pompy hamulcowej ).
Przy okazji można browara zrobić lub dwa Oczko

Heh , dzięki Peter Uśmiech dobrze wiedzieć że w ostateczności jest opcja ratunkuUśmiech do Łodzi nie tak dalekoUśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości