Liczba postów: 7
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Gdańsk
Witam wszystkich,
Właśnie wróciłem z dłuższego urlopu i ku mojemu zdziwieniu zastałem mojego Legenda w stanie całkowitego rozładowania baterii.
Po podładowaniu na desce rozdzielczej stale świeci się lampka od ABS-u, hamulca ręcznego, napędu 4x4 oraz od systemów bezpieczeństwa, a co najgorsze nie mam kodu do radia. Czy ktoś z was szanowni koledzy miał taki przypadek i mógłby mi doradzić co z tym mogę zrobić? Pozdrawiam.
Liczba postów: 128
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
2
Trochę dziwne, że i po naładowaniu palą Ci się wszystkie lampki. Może wymień akumulator bo i tak pewnie już z niego nic nie będzie i zobacz, czy sytuacja wróci do normy. Co do kodu do radia, to nie chcę Cię martwić ale kiedyś rozmawiałem na ten temat w honda plaza i powiedzieli, że jak radio działa to nie ma problemu ze sprawdzeniem kodu, natomiast jeśli nie bangla to nie ma jak tego sprawdzić.
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Kod - w papierach od auta lub poszukaj stron gdzie po numerze radia spece łamią kody.
Ostatecznie ASO.
Zmierz napięcie baterii bez obciążenia.
Poniżej 12 V - aku do wymiany.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 28
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
4
Miejscowość: Polska
W ASO za darmo podadzą ci kod, ale musisz podjechać. autem.
Na karcie podobnej do wizytówki którą powinieneś mieć razem z instrukcją i in. jest ten kod.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Aku do wymiany i sprawdż ładowanie.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Lublin
Znam temat z autopsji.
Palące się różne kontrolki na desce rozdzielczej to zazwyczaj efekt uszkodzonego regulatora napięcia na alternatorze.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Z praktyki powiem Ci ,że skoro się nie palą to oznacza ,że alternator jest na wykończeniu.
Akurat teraz złapały szczotki i ładuje.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Witam mam problem z kontrolkami. Gdy wrzucam wsteczny bieg i ruszam zapalają mi sie kontrolki CNBS, ASF, Mryga D oraz wyświetla się kontrolka trybik na żółty kolor. Gdy wyłączam silnik i odpalam ponownie wszystko gaśnie do ponownego cofania autem.