Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozładowany akumulator
#1
Witam wszystkich,

Właśnie wróciłem z dłuższego urlopu i ku mojemu zdziwieniu zastałem mojego Legenda w stanie całkowitego rozładowania baterii.
Po podładowaniu na desce rozdzielczej stale świeci się lampka od ABS-u, hamulca ręcznego, napędu 4x4 oraz od systemów bezpieczeństwa, a co najgorsze nie mam kodu do radia. Czy ktoś z was szanowni koledzy miał taki przypadek i mógłby mi doradzić co z tym mogę zrobić? Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
Trochę dziwne, że i po naładowaniu palą Ci się wszystkie lampki. Może wymień akumulator bo i tak pewnie już z niego nic nie będzie i zobacz, czy sytuacja wróci do normy. Co do kodu do radia, to nie chcę Cię martwić ale kiedyś rozmawiałem na ten temat w honda plaza i powiedzieli, że jak radio działa to nie ma problemu ze sprawdzeniem kodu, natomiast jeśli nie bangla to nie ma jak tego sprawdzić.
Odpowiedz
#3
(01-07-2014, 13:07 )Allan napisał(a): Witam wszystkich,

Właśnie wróciłem z dłuższego urlopu i ku mojemu zdziwieniu zastałem mojego Legenda w stanie całkowitego rozładowania baterii.
Po podładowaniu na desce rozdzielczej stale świeci się lampka od ABS-u, hamulca ręcznego, napędu 4x4 oraz od systemów bezpieczeństwa, a co najgorsze nie mam kodu do radia. Czy ktoś z was szanowni koledzy miał taki przypadek i mógłby mi doradzić co z tym mogę zrobić? Pozdrawiam.

Masz książkę serwisową?
Kod powinien być wpisany w książkę.
Odpowiedz
#4
Kod - w papierach od auta lub poszukaj stron gdzie po numerze radia spece łamią kody.
Ostatecznie ASO.
Zmierz napięcie baterii bez obciążenia.
Poniżej 12 V - aku do wymiany.
Odpowiedz
#5
W ASO za darmo podadzą ci kod, ale musisz podjechać. autem.
Na karcie podobnej do wizytówki którą powinieneś mieć razem z instrukcją i in. jest ten kod.
Odpowiedz
#6
Aku do wymiany i sprawdż ładowanie.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#7
Znam temat z autopsji.

Palące się różne kontrolki na desce rozdzielczej to zazwyczaj efekt uszkodzonego regulatora napięcia na alternatorze.
Odpowiedz
#8
Witam,

Dzięki wszystkim za chęć pomocy. Problem z kodem do radia już rozwiązany Uśmiech, a kontrolki przestały się świecić na drugi dzieńUśmiech
To już moja trzecia Hondzia. Będzie czwarta, gdy pojawi się nowy Legend Coupe Uśmiech
Odpowiedz
#9
Z praktyki powiem Ci ,że skoro się nie palą to oznacza ,że alternator jest na wykończeniu.
Akurat teraz złapały szczotki i ładuje.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#10
Witam mam problem z kontrolkami. Gdy wrzucam wsteczny bieg i ruszam zapalają mi sie kontrolki CNBS, ASF, Mryga D oraz wyświetla się kontrolka trybik na żółty kolor. Gdy wyłączam silnik i odpalam ponownie wszystko gaśnie do ponownego cofania autem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości