Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bicie na kierownicy przy wiekszej prędkości
#1
Witam!
pytanko jak w temacie, przy prędkości 130-150 km odczuwam bicie na kole kierownicy i nie tylko.
Na początku sądziłem że to od tarcz, ale po wymianie na nowe, bije dalej z lewej strony, tylko nie wiem czy przód czy tył. Nadmieniam, że koła zostały także wyważone. Niestety nie mogę wyważyć kół na samochodzie z uwagi na stały napęd, może to by pomogło.
Gdzie jeszcze szukać przyczyny????
Pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
#2
luzy w zawieszeniu i elementach współpracujących.

czasem jest to nawet od opon.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#3
Zmień zakład wulkanizacyjny na inny.
Czysty objaw niedużego niewyważenia.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#4
(01-14-2014, 6:27 )Legend95 napisał(a): luzy w zawieszeniu i elementach współpracujących.

czasem jest to nawet od opon.

Cześć!
A jest możliwość zdiagnozowania tego objawu, ponieważ mnie to zaczyna coraz bardziej wkurzać. Pozdrawiam

(01-14-2014, 6:51 )zibi54 napisał(a): Zmień zakład wulkanizacyjny na inny.
Czysty objaw niedużego niewyważenia.

Część!
no spróbuje, zmienić, zobaczymy czy to pomoże. Ale zastanawiam się czy tak naprawdę wyważenie koła razem z pastą, przy 4-ronapędówce może uszkodzić układ napędowy, czego tak panicznie boją się wulkanizatorzy?
Odpowiedz
#5
Takie wyważanie jest ryzykowne ze względu na mechanizmy różnicowe. a samo wyważanie razem z piastą jest bezsensowne gdyż każde ruszenie z piasty koła rozpieprza całą robotę.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#6
A jak wyważenie nie pomoże, to jak sprawdzić luzy w zawieszeniu i innych elementach wspólnych?
Odpowiedz
#7
(01-15-2014, 5:58 )kala40 napisał(a): A jak wyważenie nie pomoże, to jak sprawdzić luzy w zawieszeniu i innych elementach wspólnych?

Na stacji diagnostycznej
Odpowiedz
#8
Dokładnie!
Na szrpaku.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#9
(01-15-2014, 6:23 )zibi54 napisał(a): Dokładnie!
Na szrpaku.

Na tym szarpaku to czasami serce krwawi patrząc jak oni tym miotają na wszystkie strony
Odpowiedz
#10
Ok, obym tam nie trafił
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości