Hm,
zainteresowałem się tematem z 3 powodów:
- moje obecne zawieszenie jest zużyte, co więcej prawy przód jest -1cm w stosunku do lewego (czyli dużo za dużo, ktoś tam nieźle w coś wjechał),
skoro wymieniam tak jak napisałem w innym poście, większą część zawieszenia z przodu i z tyłu, na oryginalnych częściach, co daje sumę sięgającą 15k zł,
to proszę o zrozumienie, że szukam nowinek i jeśli coś może wpłynąć pozytywnie to się tym interesuję.
Nie kłócę się czy to jest genialne, czy to jest bzdura, że za drogie jak na zwykłą aluminiową tulejkę to też zdaje sobie sprawę, nie jestem upośledzony.
Tylko skoro wymiana części wyniesie mnie tak dużo, to 1,5 więcej nie jest solą w oku. Tym bardziej że będzie taniej bo chętnych jest kilka osób, nie tylko tutaj zapytałem.
- kolega to zamontował w swojej Integrze, drugi w swoim Galancie - obydwaj niezależnie od siebie potwierdzają zmianę zachowania na nierównościach.
- pewnie niepopularna tutaj decyzja i zostanę zjedzony, ale stwierdziłem że skoro zderzak jest trochę podniszczony, tylny już nie trzyma się idealnie równo to chcę wsadzić body kita:
link
W swojej skromnej ciągle wiedzy motoryzacyjnej, wiem że owe elementy sięgają odrobinę niżej niż stock, więc jeśli collarsy wpływają na "bujanie" góra dół stąd mój pomysł na nie.
Nie mniej, dziękuję doświadczonym, którzy wspomnieli że w naszych legendach to się nie przesuwa aż tak bardzo, pojadę na warsztat rozkręcić i zobaczyć jak to rzeczywiście wygląda.