Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rigid Collars
#1
Hej,

zamawiam dla siebie:

http://www.spoonsportseurope.net/product...ollar.html

filmik: http://www.youtube.com/watch?v=zWyUD6UXfog

byłby ktoś zainteresowany? Przy większym zakupie lepsza cena Oczko
Komplet na przód 150 funtów, na tył tyle samo.
Odpowiedz
#2
nie widziałam oferty do legend czy to uniwersalne?
koszta spore, ciekawa jestem czy to warte zachodu...
Odpowiedz
#3
(01-25-2014, 6:04 )kate napisał(a): nie widziałam oferty do legend czy to uniwersalne?
koszta spore, ciekawa jestem czy to warte zachodu...

Mają 350 wzorów przystosowanych do ponad 900 modeli samochodów.

Z naszej korespondencji mailowej wynikło że może i niektóre zestawy by pasowały do innych modeli - nie mniej oni sprzedają tylko te które są przetestowane na konkretnych modelach.

Na stronie nie ma wszystkich wypisanych tylko te najpopularniejsze, w pełnej ofercie mają ich sporo.


Na polskich forach cisza na ten temat, ale drążę to od jakiegoś czasu i poza granicami naszego kraju to jest to hit.


Przymierzam się do wymiany całości zawieszenia na nówki oryginały, chcę przy okazji tym to jeszcze potraktować, myślę że warto.
Idea mnie przekonuje.
Oglądając Japońskie materiały gdzie testowali to w tv to rzeczywiście różnica wydaje się być odczuwalna - ku zaskoczeniu, pozytywnie wpływa na wyciszenie wnętrza.
Odpowiedz
#4
z materiałów prasowych rysuje się to jako sensowne rozwiązanie.

Aczkolwiek ten sens jest wówczas, gdy całość zawiasu jest 100% sprawna, jak niemalże w nowych autach.

A zatem rozwiązanie jeśłi warte polecenia to raczej dla nielicznych posiadaczy starszych wózków.

Mimo wszystko od swojego auta nie oczekuję zachowań klasy superauta na dziurawych drogach, toteż sądzę, że nie do końca jest to wyposażenie must have.
v6
Odpowiedz
#5
(01-25-2014, 8:24 )Legend95 napisał(a): Aczkolwiek ten sens jest wówczas, gdy całość zawiasu jest 100% sprawna, jak niemalże w nowych autach.

Tylko dlatego że wymieniam zawieszenie na nowe się tym tematem interesuje Oczko
Aczkolwiek jeśli miało by to choć w małym stopniu pomóc to myślę że zawsze warto, zawieszenie to nie tylko adrenalina w zakrętach, to przede wszystkim bezpieczeństwo
Odpowiedz
#6
i mam nadzieję, że faktycznie odczujesz różnicę wydając 150 funciaków/dolców? na powyższe tuleje.

Poszukałem trochę w temacie, cóż, ja to widze trochę od drugiej strony, czyli dobry marketing wirusowy oraz dobra opakowanie produktu. Upraszczając, odstawiłbym na półkę razem z niewidzialną wycieraczką, rewelacyjnym motodoktorem i paroma innymi gadzetami nowoczesnej motoryzacji.

Rozmontowałem parę Legendów i odkręcając śruby sanek i pokrewnych na odsciśniętych elementach nie było widać jakichkolwiek śladów ruchów płaszczyzn między sobą. Przypadek?

Nie doszukałem się za to opinii wiarygodnych osób nt tego wynalazku.

Chyba faktycznie jestem mało postępowy ;-)
v6
Odpowiedz
#7
Demontuję w warsztacie sporo belek chociażby podczas wymian sprzęgieł i jakoś nie zauważyłem przypadków przesuwania się takowych względem nadwozi. Zdarzają się przypadki takie tylko w sytuacjach złego (zbyt słabego) dokręcenia sanek lub belek jak by je nazwać.
Dlatego też popieram zdanie Marcina ,że jest to wynalazek z typu urządzeń uzdrawiających sprzedawanych emerytom.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#8
za jedyne 800 zł na jedna oś x 2 1500 zł

nie neguje pomysłu Khaito ale w przypadku naszych super sportowych legend wydaje mi się tonie potrzebnym wydawaniem pieniędzy...
Odpowiedz
#9
Hm,

zainteresowałem się tematem z 3 powodów:
- moje obecne zawieszenie jest zużyte, co więcej prawy przód jest -1cm w stosunku do lewego (czyli dużo za dużo, ktoś tam nieźle w coś wjechał),
skoro wymieniam tak jak napisałem w innym poście, większą część zawieszenia z przodu i z tyłu, na oryginalnych częściach, co daje sumę sięgającą 15k zł,
to proszę o zrozumienie, że szukam nowinek i jeśli coś może wpłynąć pozytywnie to się tym interesuję.

Nie kłócę się czy to jest genialne, czy to jest bzdura, że za drogie jak na zwykłą aluminiową tulejkę to też zdaje sobie sprawę, nie jestem upośledzony.
Tylko skoro wymiana części wyniesie mnie tak dużo, to 1,5 więcej nie jest solą w oku. Tym bardziej że będzie taniej bo chętnych jest kilka osób, nie tylko tutaj zapytałem.

- kolega to zamontował w swojej Integrze, drugi w swoim Galancie - obydwaj niezależnie od siebie potwierdzają zmianę zachowania na nierównościach.
- pewnie niepopularna tutaj decyzja i zostanę zjedzony, ale stwierdziłem że skoro zderzak jest trochę podniszczony, tylny już nie trzyma się idealnie równo to chcę wsadzić body kita: link
W swojej skromnej ciągle wiedzy motoryzacyjnej, wiem że owe elementy sięgają odrobinę niżej niż stock, więc jeśli collarsy wpływają na "bujanie" góra dół stąd mój pomysł na nie.

Nie mniej, dziękuję doświadczonym, którzy wspomnieli że w naszych legendach to się nie przesuwa aż tak bardzo, pojadę na warsztat rozkręcić i zobaczyć jak to rzeczywiście wygląda.
Odpowiedz
#10
Z szacunkiem dla Twojego gustu - ale wg. mnie ten body delikatnie mówiąc nie wygląda dobrze.

Wytłumacz też proszę, w jaki sposób rigid collars mają wpływać na bujanie góra dół samochodu?

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości