Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czesc
#11
C35A2 z automatem to arcynuda, ale w dalszym ciągu najlepsze co było dostępne w tym samochodzie. Natomiast mając do wyboru 2JZ i 1UZ w jednym samochodzie, to MOIM zdaniem wybór R6 to strzał w stopę. Co innego gdyby to była Aristo z 2JZ-GTE, ale szanse na trafienie tego w Polsce są żadne.

A sam fakt, że ten silnik był w Suprze o niczym nie świadczy. Są pączki z budyniem (2JZ-GE) i są takie z nadzieniem różanym (2JZ-GTE). Niby to samo, ale pierwsze mi po prostu nie odpowiada. Co oczywiście nie znaczy, że ktoś inny musi podzielać moje zdanie. Uśmiech
Odpowiedz
#12
no tak tylko ze ja chciałem legende, ale nagle zaczal przykuwać moja uwage gs300 i porownuje tu gs300 z legenda ka9, nie z gs400, wiec skupiajac sie na wyborze miedzy lexem a legenda, wg mnie in plus dla legendy jest tylko wygląd zewnetrzny, (choć i tu trzeba przyznać, że to kwestia gustu), reszta juz na plus GSa, nawet kolejny plus ktory wymieniles, to róznorodność silnikow, gdzie najslabszy jest mocniejszy i ekonomiczniejszy (choć to moze byc zasługa skrzyni) od c35a2
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości