Był już taki temat, wiem i przepraszam za dubel. Kiedy skończymy ten temat poproszę o jego usunięcie, albo o dołączenie do poprzedniego. Motywuję to tym, że od tamtej pory wiedza braci forumowej mogła się poszerzyć, dołączyli nowi ludzie, zatem zapytam się jeszcze raz:
czego będę potrzebować do zmiany z AT na 5MT?
Mam do dyspozycji kompletny samochód z 5MT, ale muszę z niego szybko i za jednym zamachem wybebeszyć wszystko to co jest mnie potrzebne, potem reszta już przepadnie. Nie będzie czasu na telefony typu "słuchaj, brakuje mi części X, wyślij ją, proszę." Dla tych którzy nie wiedzą, ja mam 4AT 95 KA8.
Z tego co znalazłem dotychczas, potrzebuję:
skrzyni (wiadomo),
komputera,
pedałów,
linek,
sprzęgła z dociskiem (czy to jest to legendarne "sprzęgło kompletne"?),
zegarów (czy dogram do tego zegary JDM, które ma Peter?),
poduszkę skrzyni,
lewarek z cięgnami.
Co z dyfrem?
Administrację i moderatorów proszę o wyrozumiałość, a forumowe skarbnice wiedzy proszę o informacje. Czy Checker z Poznania jest z nami na pokładzie?
edit: niechcący z telefonu oceniłem wątek.
czego będę potrzebować do zmiany z AT na 5MT?
Mam do dyspozycji kompletny samochód z 5MT, ale muszę z niego szybko i za jednym zamachem wybebeszyć wszystko to co jest mnie potrzebne, potem reszta już przepadnie. Nie będzie czasu na telefony typu "słuchaj, brakuje mi części X, wyślij ją, proszę." Dla tych którzy nie wiedzą, ja mam 4AT 95 KA8.
Z tego co znalazłem dotychczas, potrzebuję:
skrzyni (wiadomo),
komputera,
pedałów,
linek,
sprzęgła z dociskiem (czy to jest to legendarne "sprzęgło kompletne"?),
zegarów (czy dogram do tego zegary JDM, które ma Peter?),
poduszkę skrzyni,
lewarek z cięgnami.
Co z dyfrem?
Administrację i moderatorów proszę o wyrozumiałość, a forumowe skarbnice wiedzy proszę o informacje. Czy Checker z Poznania jest z nami na pokładzie?
edit: niechcący z telefonu oceniłem wątek.