Liczba postów: 92
Liczba wątków: 27
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
Witam
Mam pytanie odnośnie wymiany rozrządu czy ktoś to kiedyś robił w Hondzie legend Ka9 . Chodzi mi o to czy trzeba ściągać pas przedni chłodnice itp żeby się dostać do rozrządu czy wystarczy tylko zrobić sobie miejsce od góry i robić to od góry/ dołu. Co prócz wiedzy mi jest potrzebne jakieś specjalne narzędzia ? czy podstawowe średnio zaawansowane klucze wystarczą ?
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
01-17-2011, 9:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-17-2011, 9:03 przez lgnd.)
Raczej wątpie abyś dał sobie radę nie mając dostatecznej wiedzy i narzędzi. Osobiście nie robiłem takiego rozrządu ale nie uważam aby był łatwy do roboty.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 27
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
znaczy chodzi o to ze pojęcie mam tylko nie mogę się ostatecznie określić czy rozbierać go całego od przodu tak jak to robiłem z audi A4 czy po prostu od góry . Pytam czy ktoś to kiedyś robił albo widział jak sie do tego zabierał gdyż , no po prostu jest łatwiej od góry nie rozbierając przodu i jest miejsce ale ... czy jest wystarczająco dużo miejsca żeby wszystko odkręcić i ustawić właściwie ...
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
przy KA9 mam małą praktykę, ale po krótce:
-zlewasz płyn
-ściągasz paski
-koło pasowe,
-plastikowe osłony.
-rozpinasz przewody podciśnienia,
-demontujesz cały dolot wraz z puszką filtra
chłodnic, lamp, wentylatorów się nie rusza.
przydałby się klucz umożliwiający przytrzymanie koła pasowego do odkręcania, względnie można odkręcić za pomocą rozrusznika.
v6
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 27
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
ooo dziękuje za takie info jestem mega wdzięczny . A nie orientujesz się od czego bedzie klucz do przytrzymania pasował ? Czy trzeba dorabiać
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Honda ma swój klucz, natomiast mozna kupić coś takiego w USA, przypuszczam, że z innych też będzie OK, o ile się nie myle to 19mm jest.
poglądowo co musisz wybebeszyć:
a na dobrą sprawę wejdź w manuala z G2, wymiana rozrządu nie będzie różnić się od G3 znacznie, różnice zredukujesz do zera jak ściągniesz suplementy manuala do wersji G2 z TCS-em.
v6
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Ja ściągałem chłodnicę, po zlaniu płynu to już żaden problem, a wiesz przynajmiej że nie uszkodzisz chłodnicy (moja była skorodowana)
Liczba postów: 497
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
9
Miejscowość: Szczecin
01-26-2014, 22:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-26-2014, 23:00 przez pawelszczecin.)
nie szukajcie w IC bo oni w Japonii to są cienkie bolki i ich katalog ma mnóstwo błędów. Towar który posiadają jest po dawnym JC Auto i mają beznadziejne jakościowo brendowe produkty typu YAMATO czy ABE. Są w Polsce hurtownie wyspecjalizowane w części do aut azjatyckich ale napewno do nic nie zalicza się IC. Tylko na stronie
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda szukajcie po nr OE części. Jeśli ktoś ma z tym kłopot służę pomocą. Pozdro
P.S. Wiem ze odgrzałem kotleta ale może komuś ta informacja być przydatna.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę