Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ocynk ka7 usdm
#1
Witam.

Jak w temacie, interesuje mnie buda w ocynku. Jeśli ktoś posiada, proszę o podzielenie się wrażeniami n/t bezkorozyjności tego cuda. Poczytałem ciut o tym, coś słyszałem, ale z 1 ręki wiadomości brak.
Będę wdzięczny za każdą opinię, zwłaszcza jeśli chodzi o newralgiczne punkty nadwozia.
Odpowiedz
#2
Moja Acura '95 nie koroduje, ale to raczej nie zasługa ocynku tylko tego, że odkąd ją mam nie widziała deszczu, o śniegu nie wspominając.

Z drugiej strony widziałem inne Acury chrupane w standardowych dla Hond miejscach (nadkola tył i tylne części progów).
Dlatego nie sądzę żeby pod względem ochrony antykorozyjnej USDM miała coś więcej.

Jest nawet na forum temat byłej Acury naszego Prezesa, na przykładzie której zdjęć widać o czym wspomniałem powyżej:

http://honda-legend.pl/Temat-acura-legen...532?page=4

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#3
czyli były w ocynku, czy to tylko mit? widuję od kilkunastu lat jeżdżące przez cały rok audi 200 cygaro bez najmniejszego śladu rdzy. taka buda w ka7 by się przydała...
Odpowiedz
#4
Oczywiście, że jest ocynk, ale jednostronny i nie wszystkie elementy go posiadają.
Nie licz na taką odporność jak Audi z lat 90, bo to był nr 1 jeśli chodzi o standard zabezpieczenia antykorozyjnego w tamtych czasach.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#5
Akurat miałem kilka Audi 100 C3 (przed i po lifcie), oraz 200 turbo C3 i nigdy, powtarzam nigdy nie widziałem w nich nawet pół milimetra rdzy na karoserii Uśmiech . To był i jest nawet do dzisiaj (w tych niebitych!!!) jeden z lepiej zabezpieczonych przeciw rdzy samochodów Uśmiech .
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#6
dlatego ceny takich egzemplarzy sięgają 5k jewro...

i nie ma się co dziwić, jeśli jest jak jest. widziałem ich kilka i gdyby nie ten germański archetyp... może bym się skusił.


generalnie dobrze zachowana (nie bita) acura też ma szansę na długowieczność (?), czy raczej tylko garażowana?
Odpowiedz
#7
Ja ostatnio usłyszałem od blacharza,że robił starego civica w ocynku,więc Legendy pewnie też mogły wychodzić.. Tak czy inaczej o dziury wKa7-czy8 trzeba się mocno postarać.O matko
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#8
No ja jedną KA8 miałem z 93 roku... nadkola pognite... progi nadgnite...
A w mojej już się zaczynało... Podejrzewam, że właściciel za 2 lata to już spokojnie będzie mógł się zabrać za robotę. A bezwypadkowa była i dosyć zadbana Uśmiech . Przebieg też nie jakiś kosmiczny.


PS. A igiełka audi 200 turbo koniecznie 20V hmmmmm... żeby nie te 4 furtki, to kto wie... ale na ładne nawet piątak by nie starczył...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#9
no nie wiem paniedrummer czy tak mocno starać trzeba. eksploatowany u nas solą zimową chrupie szybko.

3 lata po robocie zaczyna to i owo się pojawiać.

PS. Tylko ur quattro Oczko
Odpowiedz
#10
Zgadzam sie koval,jak sie ruszy to juz lipa, ja ruszylem moja jednak dopiero po 20 latach, bo poprzednicy nic nie robili...
Powiem tylko ze np Mercedesy gorzej znosza chyba zime...pozdro
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości