Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
Witam.
Jak w temacie, interesuje mnie buda w ocynku. Jeśli ktoś posiada, proszę o podzielenie się wrażeniami n/t bezkorozyjności tego cuda. Poczytałem ciut o tym, coś słyszałem, ale z 1 ręki wiadomości brak.
Będę wdzięczny za każdą opinię, zwłaszcza jeśli chodzi o newralgiczne punkty nadwozia.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
czyli były w ocynku, czy to tylko mit? widuję od kilkunastu lat jeżdżące przez cały rok audi 200 cygaro bez najmniejszego śladu rdzy. taka buda w ka7 by się przydała...
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Oczywiście, że jest ocynk, ale jednostronny i nie wszystkie elementy go posiadają.
Nie licz na taką odporność jak Audi z lat 90, bo to był nr 1 jeśli chodzi o standard zabezpieczenia antykorozyjnego w tamtych czasach.
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
03-21-2014, 5:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2014, 5:40 przez dr.big.)
Akurat miałem kilka Audi 100 C3 (przed i po lifcie), oraz 200 turbo C3 i nigdy, powtarzam nigdy nie widziałem w nich nawet pół milimetra rdzy na karoserii
. To był i jest nawet do dzisiaj (w tych niebitych!!!) jeden z lepiej zabezpieczonych przeciw rdzy samochodów
.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
dlatego ceny takich egzemplarzy sięgają 5k jewro...
i nie ma się co dziwić, jeśli jest jak jest. widziałem ich kilka i gdyby nie ten germański archetyp... może bym się skusił.
generalnie dobrze zachowana (nie bita) acura też ma szansę na długowieczność (?), czy raczej tylko garażowana?
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
03-22-2014, 3:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-22-2014, 3:46 przez dr.big.)
No ja jedną KA8 miałem z 93 roku... nadkola pognite... progi nadgnite...
A w mojej już się zaczynało... Podejrzewam, że właściciel za 2 lata to już spokojnie będzie mógł się zabrać za robotę. A bezwypadkowa była i dosyć zadbana
. Przebieg też nie jakiś kosmiczny.
PS. A igiełka audi 200 turbo koniecznie 20V hmmmmm... żeby nie te 4 furtki, to kto wie... ale na ładne nawet piątak by nie starczył...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 446
Liczba wątków: 19
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Miejscowość: Częstochowa
Zgadzam sie koval,jak sie ruszy to juz lipa, ja ruszylem moja jednak dopiero po 20 latach, bo poprzednicy nic nie robili...
Powiem tylko ze np Mercedesy gorzej znosza chyba zime...pozdro
Ludzie zejdźcie z drogi...