Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana/regeneracja zacisków
#1
Witam was, mam takie pytanie otóż usłyszałem w sklepie A-Data o czymś takim, że moge do nich przynieść moje stare zaciski a oni mi wymienią na nowe? lub zregenerowane oczywiście oprócz oddania im starych zacisków muszę dokonać dopłaty w postaci kilku stów za zacisk.

Słyszeliscie o tym? Jak to się ma do rzeczywistości i czy to w ogóle warte zachodu czy lepiej oddać swój stary zacisk do regeneracji na własną rękę.

Pytam ponieważ przedni prawy zacisk zaczyna mieć problemy ostatnio nawet przyfajczył się, że dość sporo dymu narobił
Odpowiedz
#2
Remoff ostatnio sam regenerował zaciski uderz z tematem do niego
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#3
Przyślij do mnie a odeślę Ci regenerowane i nie za kilka stów za sztukę.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#4
Jedynie brałem tą opcje pod uwage jak by wymieniali na funfel nówke ale wątpie, żeby to tak działało.
a w ilu procentach regeneracja jest skuteczna?

jak ściepie zaciski to dam znać
Odpowiedz
#5
wypiaskujesz i masz nowe Oczko

regeneracja jest skuteczna w tylu procentach, w ilu usunięta zostanie rdza...
Odpowiedz
#6
Hmm a nie polega to też na wymianie uszczelek,gumek i ew samego tłoczka w jakiś drastycznych przypadkach?

Bo w jednym zacisku jeden tłoczek nie pracuje jak powinien zostaje w miejscu i blokuje klocka więc jak regeneracja wygląda tak jak kowalski mówi to na nic to jest Smutny
Odpowiedz
#7
hmm, pewnie tak. w najlepszym wypadku wystarczy papier ścierny i szmatka. jeżeli tłoczek nie pracuje tzn. że uwiodła go ruda grażyna...
Odpowiedz
#8
Nie Nie... Bigul ma rację, należy wymienić uszczelniacze i w razie konieczności również tłoczki, wszystko to dobiera się pod wymiar rzeczywisty z zacisków, bo kupowanie "na oko" może spowodować zwiększone "zużycie" płynu hamulcowego.
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#9
może zależy to od stopnia zużycia/zabrudzenia. miałem przypadek w którym wystarczyło gruntowne czyszczenie.
Odpowiedz
#10
Regeneracja zacisku polega na rozebraniu go na kawałki, wyczyszczeniu (niekonieczny pic na zewnątrz ale jak ktoś sobie życzy to można wypiaskować i pomalować proszkowo), weryfikacji poszczególnych elementów i ewentualnej wymianie uszkodzonych a następnie prawidłowym złożeniu. Po regeneracji zacisk musi pracować w palcach.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości