06-19-2015, 15:18
Zgodnie z obietnicą napiszę kilka słów po "mam nadzieję" rozwiazanym problemie. Jak wyżej opisywałem na tablicy rozświetliły się napisy sh-awd, cmbs i vsa. Po wykasowaniu błędów w ASO pojawiło się jeszcze kilka kontrolek. Po 1,5 dniowej weryfikacji diagnoza - uszkodzony modulator ABS, który jest zintegrowany i nierozłączny z pompą ABS (cena nowego 10 TPLN) - śruby obudowy przytwierdzone do płytry głównej... Samochód zostawiłem do diagnozy specjalistów od tego typu spraw w Piasecznie (p. Jacek Grabowski), którzy zajmują się naprawą wszelkiej maści elektroniki i komputerów samochodowych. Diagnoza ASO została potwierdzona.
Na przeszczep poszła pompa z rozbitka wersja na Niemcy. W Piasecznie wgrali wszelkie info z pamięci mojej poprzedniej pompy itp. Samochód odebrany 3 dni temu i póki co wszystko jest ok i wszystkie systemy działają:-) Łączne poniesione koszty usunięcia usterki wraz z diagnozami 2,2 TPLN.
O dziwo mają jeszcze powalczyć z moim starym modulatorem. Jeśli macie jakieś problemy z elektroniką to szczerze mogę polecić ten zakład.
Ps. Podobno są w czołówce w kraju.
Na przeszczep poszła pompa z rozbitka wersja na Niemcy. W Piasecznie wgrali wszelkie info z pamięci mojej poprzedniej pompy itp. Samochód odebrany 3 dni temu i póki co wszystko jest ok i wszystkie systemy działają:-) Łączne poniesione koszty usunięcia usterki wraz z diagnozami 2,2 TPLN.
O dziwo mają jeszcze powalczyć z moim starym modulatorem. Jeśli macie jakieś problemy z elektroniką to szczerze mogę polecić ten zakład.
Ps. Podobno są w czołówce w kraju.