07-30-2016, 20:42
Witam.
Pozwolę się podpiąć pod temat.
3 dni temu rano wjechałem na parking i w momencie przełączenia skrzyni z D na R pojawił mi się błąd CMBS, VSA, symbol problemów ze skrzynią biegów i check engine.
Po ponownym uruchomieniu silnika został "tylko" check engine, a aktywny tempomat działał prawidłowo.
Odpięcie klemy wykasowało błąd i było ok. Wczoraj i dzisiaj rano przydarzyło mi się dokładnie to samo.
Kilka tygodni temu podczas jazdy autostradą z włączonym tempomatem zauważyłem, że podczas każdej zmiany biegów przygasa na moment wskaźnik D na desce rozdzielczej.
Kilka dni temu podczas jazdy w mieście na nie idealnej drodze wskaźnik D gasł. Lekkie poruszenie lewarka zmiany biegów powodowało, że wskaźnik się zapalał.
Czy można te dwie rzeczy ze sobą łączyć?
Jeśli tak to gdzie szukać krańcówki od położenia lewarka zmiany biegów?
Jutro wybieram się w trasę. Czy bezpiecznie jest w tym wypadku jechać?
Pozwolę się podpiąć pod temat.
3 dni temu rano wjechałem na parking i w momencie przełączenia skrzyni z D na R pojawił mi się błąd CMBS, VSA, symbol problemów ze skrzynią biegów i check engine.
Po ponownym uruchomieniu silnika został "tylko" check engine, a aktywny tempomat działał prawidłowo.
Odpięcie klemy wykasowało błąd i było ok. Wczoraj i dzisiaj rano przydarzyło mi się dokładnie to samo.
Kilka tygodni temu podczas jazdy autostradą z włączonym tempomatem zauważyłem, że podczas każdej zmiany biegów przygasa na moment wskaźnik D na desce rozdzielczej.
Kilka dni temu podczas jazdy w mieście na nie idealnej drodze wskaźnik D gasł. Lekkie poruszenie lewarka zmiany biegów powodowało, że wskaźnik się zapalał.
Czy można te dwie rzeczy ze sobą łączyć?
Jeśli tak to gdzie szukać krańcówki od położenia lewarka zmiany biegów?
Jutro wybieram się w trasę. Czy bezpiecznie jest w tym wypadku jechać?