Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po zapaleniu sie kontolki traci moc błąd 6+6
#1
Witajcie
Mam Hanie z 97r od paru dni żona skarży się że zapala nie jej lampka z silniczkiem - samochód z opóźnieniem reaguje na naciśnięcie pedału gazu, jest słaby. Po włożeniu zworki (brak gniazda ELM) silniczek wystukuje mi błąd 6 lub 6+6 czy też 66 - na forum nie umiałem znaleźć tego błędu - proszę pomóżcie
Odpowiedz
#2
masz gaz?
Odpowiedz
#3
(04-19-2014, 21:44 )kowal napisał(a): masz gaz?

Jeśli chodzi o LPG to mam od 1,5 roku. A jeśli idzie o gaz po naciśnięciu pedału to gdy się zaświeci kontrolka to reakcja auto jes po naciśnięciu pedału po jakiś 2-3s
Odpowiedz
#4
jeżeli na benzynie nic się nie dzieje, to prawdopodobnie wina instalacji gazowej
Odpowiedz
#5
A ma ktoś z was wiedzę co oznacza ten błąd wystukiwany przez tą żółtą lampkę z silniczkiem - mruga po 6 razy gdy włożę zworkę.
Odpowiedz
#6
Cięzki temat, nigdzie nie znalazłem kodu 66, ale samo 6 oznacza czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika, nie wyczytałem też nigdzie żeby uszkodzony ECT wyrzucał taki kod, choć jeśli ECT wysyła do ECU błędne dane to może wtedy... Sam czujnik można zmierzyć omomierzem, ale wartości to z manuala musisz wyszukać.
Czujniki masz dwa, jeden odpowiada tylko za to co widzisz na desce, więc jeśli widzisz że temperatura idzie do góry to jest ok, interuje Cię wtedy dwupinowy na wtyczce, który odpowiada za to co trafia do komputera.

Dzieje się tak tylko na gazie czy na benzynie też? na ciepłym i zimnym silniku?
Odpowiedz
#7
Niestety to nie ETC :-(
Wywala mi błąd na desce na ciepłym silniku. Po pojawieniu się błędu parę razy chcąc go skasować zatrzymywałem samochód i gasiłem silnik, po tym manewrze ciężko było go ponownie odpalić. Musiałem kręcić go parę razy i pompować pedałem. Po zapaleniu się błędu ciężko też ruszyć ze skrzyżowania. Ma ktoś może jakieś sugestie co to może być?
Odpowiedz
#8
podstawowe pytanie: na LPG, benzynie czy w obu przypadkach ?
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#9
Szarpanie na LPG. Gazownik mówi ze to przez to ze LPG ma mniejszą oktanowoiść.
Jest ktoś z was ze Śląska kto miał by komputer aby z silnika odczytać błąd (legend 97 bez obd) lub ma namiary na kogoś na Śląsku?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości