okej, prsto z mostu.
1)wypiąc akumulator
2)Ściągnać zaślepki po lewej stronie kierownicy(przycysiki do radia) oraz przełączniki tempomatu (osłonki zewnętrzne podważasz - są na wcisk)
3)odkręcasz poduszkę powietrzną jest na torxach, chyba t13.
4)pijesz kawę
5)wyciągasz przycisk od spryskiwaczy halogenów oraz tempomatu
6)odkręcasz 3 śrubki mocujące dolny panel deski rozdzielczej (łebek dwiazdka, jeśli śruba oryginalna to podejdziesz kluczem 8)
7)ustawiasz koło na wprost, wyciągasz klucze ze stacyjki i blokujeszz kierownicę.
8)odkręcasz nakrętke mocujące kierownicę (chyba 17) przy zdejmowaniu możesz sobie zrobić znaczek markerem.
9)rozpinasz kabelki - kostka od tempomatu jest upierdliwa ale dasz radę
10)odkręcasz dolną osłonę kolumny kierowniczej.
11)demontujesz taśmę wypinając ją z kostki i z zaczepów na ścisk oraz odkręcając śrubeczki o łebku 10 (chyba 4 szt)
montaż do kolejność odwrotna.
centrowanie taśmy.
zakładasz tasmę na miejsce, kręcisz do oporu w lewo, kręcisz do oporu w prawo licząc ilość obrotów, dzielisz i już wiadomo gdzie mmay środek.
Zaskakujące jest to, że jedne taśmy się pokryuwają z żółtym znakiem, a inne nie - nie wiem dlaczego
Powodzenia. :mrgreen: