Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instalacja LPG
#1
mobile, planuję niestety założyć gaziu, pytanie czy instalacja firmy BRC będzie ok do tego auta LEGEND COUPE KA8 1992r 3.2?
Odpowiedz
#2
(05-15-2014, 23:22 )STIG napisał(a): mobile, planuję niestety założyć gaziu, pytanie czy instalacja firmy BRC będzie ok do tego auta LEGEND COUPE KA8 1992r 3.2?

Witaj.
Mam KA9 z instalacją BRC założoną 9 lat temu. Co prawda kupiłem miesiąc temu, ale autko śmiga Uśmiech
Odpowiedz
#3
(05-16-2014, 4:14 )Wojtek napisał(a):
(05-15-2014, 23:22 )STIG napisał(a): mobile, planuję niestety założyć gaziu, pytanie czy instalacja firmy BRC będzie ok do tego auta LEGEND COUPE KA8 1992r 3.2?

Witaj.
Mam KA9 z instalacją BRC założoną 9 lat temu. Co prawda kupiłem miesiąc temu, ale autko śmiga Uśmiech

Ja KA9 kupilem z Zenithem,reduktorem scorpion GT I wtryskami Magic jet I tez hula,wiec nie widze powodow do obaw w zwiazku z BRC.
Natomiast jak kiedys chodzily mi po glowie takie glupoty,zeby zalozyc gaz do KA8, to zwrocono mi uwage na brak miejsca na montaz reduktora. Tak wiec przypilnuj miejsca w ktorym ci reduktor zaloza, chyba ze planujesz wlozyc filtr stozkowy I wtedy przestrzen pojawi sie sama. Reduktor powinien byc jak najwyzej,zeby nie zapowietrzac ukladu chlodzenia.
Odpowiedz
#4
Pamietaj tylko o tym ze silnik 3.2 ma miekka gowice. Po jakims czasie bedziesz musial glowiece zregenerowac.
A jesli chodzi o sama instalacje to stag 300 wtryski hann i bedziesz zadowolony.
Odpowiedz
#5
brc instalacja i serwis drogi, nie kazdy chce w niej grzebać
lepiej zalozyc np staga
Odpowiedz
#6
Nie zakładaj gazu- skórka za wyprawke, pozorne oszczednosci,a glowica cierpi...
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#7
Oszczędności nie są pozorne a realne...przy normalnym eksploatowaniu auta taniej jest przejechać kilka lat na gazie i wymienić nawet głowice, niż płacić przez ten okres za bene.

Ze swojej strony proponuję instalację LPGTECH na wtryskach hanna
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#8
Wszystko zależy od przebiegu... Koszt instalacji, montażu, dodatkowego serwisu, przeglądów, później napraw wynikających z jazdy na LPG... A na koniec mamy "zgnojone" KA8 i nie każdy to lubi Uśmiech ...

To ja wolę jednak zwyczajnie tankować Pb i jeździć bez problemów.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#9
(05-18-2014, 20:43 )dr.big napisał(a): Wszystko zależy od przebiegu... Koszt instalacji, montażu, dodatkowego serwisu, przeglądów, później napraw wynikających z jazdy na LPG... A na koniec mamy "zgnojone" KA8 i nie każdy to lubi Uśmiech ...

To ja wolę jednak zwyczajnie tankować Pb i jeździć bez problemów.

No właśnie. Tankujmy Pb i śpijmy spokojnie... Wiem co mówię, bo niestety mam gaz, no chyba,ze ktoś robi tym autem 100 tys rocznie to już temat odrębny,wtedy i tak wrzucasz w fure majatek rocznie...
Bez urazy i pozdrawiam!
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#10
jeżeli planujesz niestety, znaczy że bez przekonania. jaki masz przebieg? jakie robisz rocznie? na gazie kiepsko jedzie, zużywa świece, dużo pali, syf pod maską, katalizator się szybko sfajczy i głowice też. bączki w nawiew są dodatkową kwintesencją uroku gaziu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości