08-06-2014, 21:36
Jakoś ta pierwsza mnie przekonuje druga już nie aktualna chyba jest.
Legend Ka9 przed lift - czy dobre rozwiązanie ?
|
08-06-2014, 21:36
Jakoś ta pierwsza mnie przekonuje druga już nie aktualna chyba jest.
08-12-2014, 7:27
Coś więcej możecie wywnioskować z tych zdjęć.
Ta drua wygląda na amerykańską czy to jakoś przeszkadza i w czymś się bardzo różni ?? Może lepiej ??
Dosyć ważne pytanie
czy pre lift ma zmieniarke ?? chociaż jakiś napęd CD ? Dużo jest rzeźby by sobie zamontować ??
09-23-2014, 15:44
(09-23-2014, 6:48 )Lechu napisał(a): Dużo jest rzeźby by sobie zamontować ??Nie potrafie dokladnie odpowiedziec,ale mam u siebie takie radio 2 din i wnetrze nie nosi oznak ingerencji i druciarstwa. Ja tego nie zakladalem,juz bylo i generalnie gra i trabi.
09-23-2014, 20:58
K278
chyba w miedzy czasie wychodziły jakieś wersje pół polift bo np ja mam 98r. mam duży znaczek Hondy w grillu, el regulowaną kierownicę i w kanapie pas 3pkt
09-24-2014, 17:56
Wychodzi na to, że istniały 2 rodzaje przejściówek: zubożone polifty (buda Polift ale bez np. ODB2) i wzbogacone przedlifty
HLKA9'96 -> HLKA9'99
09-24-2014, 20:50
no na to wychodzi że tak,
jak rozpoznac obd1 od obd2 ma ktoś jakąś rozpiskę w jakich rocznikach wychodziły jakie silniki? u mnie na bloku jest C35A5
09-24-2014, 22:05
OBD2 masz wtedy, gdy masz gniazdo pod popielniczką. Wyciągasz popielniczkę, podnosisz gumową zasłonkę i sprawdzasz. Jest to jest - Nie ma to nie ma.
W sprawie wersji silnika, jakie były montowane to znajdziesz w manualu: http://honda-legend.pl/showthread.php?tid=496&page=2
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Dzieki za info. Po robocie sprawdze te wejscie diagnostyczne.
Edit, ok u mnie pod popielniczką pod gumą nie ma wtyczki, jest tylko jakaś zakręcona wiązka
09-26-2014, 20:42
no to masz wersję bez OBD, gniazda diagnostyczne układu hamulcowego i silnika masz pod schowkiem od strony pasażera.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|