07-13-2014, 19:03
Może źle mnie Panowie zrozumieliście, moja technika jazdy nie polega na takim traktowaniu skrzyni jak wyżej czyli tzw. katowaniu, lecz czasami bywają sytuację że trzeba wykonać na drodze szybki manewr, a nie ma na to czasu ponieważ na drodze są też inni użytkownicy, więc wówczas następuje szybka zmiana np. z "D", na "R", następnie powrót na "D" (oczywiście wszystko z użyciem hamulca do końca wciśniętego podczas zmiany biegu), no i wtedy pojawiają się te szarpnięcia gdy zaraz po zmianie dodaję gazu. Jednak po przeczytaniu powyższych postów wychodzi na to że te skrzynie są tak skonstruowane, o czym świadczy m.in. odpowiedź Peter-a.
Na koniec dodam że podczas normalnej zmiany biegów moja skrzynia pracuje bez zarzutu. Dziękuję i Pozdrawiam.
Na koniec dodam że podczas normalnej zmiany biegów moja skrzynia pracuje bez zarzutu. Dziękuję i Pozdrawiam.