Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektrycznie składane lusterka KA7
#1
I przyszedł czas na mnie i na serię JDM Oczko

pozwolę sobię w tym wątku opisać wszelkie perypetie związane z przypasowaniem tego ustrojstwa!
Sprawa jest niesamowicie fajna, natomiast z poczatku pojawia się wiele problemów, niekiedy trudnych.

zaganienia:

-przełącznik z guziczkiem od składania lusterek
-zastosowanie mocowań EDM do stelaża z silniczkiem lusterka JDM.
-pociągnięcie kabelków do przekaźnika, wpięcie się pod bezpiecznik coby profi było Uśmiech

Narazie jestem na etapie wydremlowania drugiego otworu na przycisk lusterek i dostosowania prowadnic el. przycisku i płytki układu scalonego. Wiem już, że nie uda się tego po prostu przelutować bo płytka jest generalnie lustrzanym obiciem JDM<->EDM z małym wyjątkiem. Wszystkie funkcje mają zupełnie inne ścieżki na płytce. Co ciekawe, kostka szara idąca do wiązki ma kable rozmieszczone tak samo, kostka zielona przy przełączniku to już inna "kolorowo kabelkowa" bajka.
Płytka wymaga więc zamontowania przycisku z zewnątrz od strony żółtego plastiku, jadę coś poszukać jutro.

Rozbebeszyłem jedno i drugie lusterko, wszystko jest inne. Mocowania są inne, stalaże są inne, szkła luster są inne, podstawa mocowana do drzwi jest inna co sprawia, że lusterka jako tako są naturalnie bardziej pochylone - np lewe lusterko w wersji JDM jest zamocno pochylone i tak naprawdę nic w nim nie widać prócz wiekiego martwego punktu Oczko

Plan jest taki, aby z lusterek JDM użyć tylko mechanizmów z silniczkami co pozowli zachować resztę w kolorze i nie zmieni optyki lusterek.

magia kabelków kurna, mam nadzieję, że się nie zniechęcę :| Fotorelacja się pojawi Uśmiech
v6
Odpowiedz
#2
Jak to czytam to już się zniechęciłem Szczęśliwy
Musisz mieć dobrą zajawkę - tak trzymaj.
Tą anielską cierpliwość do tego wszystkiego w Pewexie kupujesz?

powodzenia
Odpowiedz
#3
upssss... to znaczy że pewnie podobna jazda jest w Coupe chociaż to zupełnie inne lustra...
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz
#4
Jedno lusterko skończyłem ! UśmiechUśmiechUśmiech

Generalnie wszystkie lusterka, które są z anglików(takie też miałem i porównałem do reszty) można sobie w D włożyć, chyba, że potrzebujemy obudowę lusterka, bo plastik osłaniający mocowanie do drzwi też jest inny. Obudowy lusterek są identyko i mają te same numery części.

Opis dokładny pojawi się niebawem, jak tylko zgram fotki i opracuję text no i oczywiście skończę drugie lusterko Oczko

Nicolas, obawiam się, że w coupe jest jeszcze większa jazda bo nie da się mocowań przełożyć i w tym momencie nie zwalczysz martwego punktu. Zapytaj Istvana(jest tu na forum jako lgnd) on wiem, że mocno motał temat lusterek z Coupe.

Pełen pakiet chęci do dłubania kupiłem z gazetki LIDL - narazie wystarcza 8-) Szczęśliwy
v6
Odpowiedz
#5
w KA9 temat jest również do ogarnięcia?
Odpowiedz
#6
chyba nie, problem tkwi w podstawach, o ile mi wiadomo nie jest to do zrobienia w KA8, a to ten sam typ lusterek co KA9.

Ćwiczył to gość na węgrzech i skończyło się na podkłdkach pod lustrem, a i tak pole widzenia nie było satysfakcjonujące.
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości