Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sterowanie kierownicy przestało działać
#1
Witam

Wsiadłem dzisiaj do auta i zdziwiłem się, jak kierownica nie opuściła się do odpowiedniego położenia.

Pierwsza rzecz jaką muszę sprawdzić to bezpieczniki, jutro skoczę na stację po drodze ale mam pytanie:
który bezpiecznik za to odpowiada?
Odpowiedz
#2
Trochę odkop, ale czy udało Ci się naprawić sterowanie kierownicy?

Nie mogę znaleźć, który bezpiecznik za to odpowiada. Z tym że u mnie i tak to chyba nie będzie problem bezpiecznika, gdyż góra-dół jeździ, jedynie przód-tył nie działa.

EDIT:

Znalazłem odpowiedni bezpiecznik.

Wcześniej kierownica regulowała się tylko góra-dół, a zależało mi również na regulacji przód-tył.
Po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika kierownica w ogóle przestała się regulować...
Ma ktoś jakiś pomysł?

EDIT 2:

Odłączenie akumulatora na kilka minut załatwiło sprawę, kierownica reguluje się góra-dół, ruszył nawet silniczek przód-tył (było go słychać) jednak kierownica się nie ruszyła. Muszę rozebrać obudowę i zobaczyć co tam się dzieje.
Odpowiedz
#3
(06-08-2015, 20:21 )kordos555 napisał(a): Trochę odkop, ale czy udało Ci się naprawić sterowanie kierownicy?

Nie mogę znaleźć, który bezpiecznik za to odpowiada. Z tym że u mnie i tak to chyba nie będzie problem bezpiecznika, gdyż góra-dół jeździ, jedynie przód-tył nie działa.

EDIT:

Znalazłem odpowiedni bezpiecznik.

Wcześniej kierownica regulowała się tylko góra-dół, a zależało mi również na regulacji przód-tył.
Po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika kierownica w ogóle przestała się regulować...
Ma ktoś jakiś pomysł?

EDIT 2:

Odłączenie akumulatora na kilka minut załatwiło sprawę, kierownica reguluje się góra-dół, ruszył nawet silniczek przód-tył (było go słychać) jednak kierownica się nie ruszyła. Muszę rozebrać obudowę i zobaczyć co tam się dzieje.
Odpowiedz
#4
u mnie ten sam problem wystepuje i tez chodzi jedynie gora doł, teraz w ogole przestala sie ruszac i tez raz zadziałała po odłaczeniu aku. jak bedziesz wiedział cos wiecej to daj znac !
Odpowiedz
#5
u mnie te same objawy. rozebrałem i okazało sie że w jednym silniku pęknięte koło zębate. W aso oczywiście można kupić ale nie koło, nie silnik regulacji a całą kolumnę ... Duży uśmiech. Mnie się udało takową dorwać na allegro. profilaktycznie wyłączyłem regulację kierownicy i wtedy uswiadomiłem sobie że usterka powstała z mojej winy. Otóż przy wysiadaniu opieram się o kierownicę która jedzie do góry a ja ją naciskam w dół. Opór zrobił swoje.
Odpowiedz
#6
jeżeli chodzi tylko w jednym kierunku to pewnie silniczek odpowiedizalny za drugi kierunek padł
natomiast jeżeli nie działa w obydwu płaszczyznach to albo padły obydwa silniczki albo
( jak ja to miałem w Lexusie ) - czujnik wyjęcia kluczyka ze stacyjki padł
pozdr
Odpowiedz
#7
Mam ten sam problem lecz brakuje u mnie dolnego silniczka odpowiedzialnego za regulację gora/dol. Jak do niego dojść? Po ściągnięciu kierownicy i wszystkiego zostaje lozysko. Wybijanie nic nie dało. Sciag jest potrzebny?
Odpowiedz
#8
Jak bezpieczniki jest odpowiedzialny za.sterowanie kierownicy ?

Posty edytuj, nie pisz jeden pod drugim.
Odpowiedz
#9
U mnie ten sam problem, nie działa wcale regulacja , po odłaczeniu akumulatora działała chwile góra dół a teraz już wcale, wiadomo w końcu jaki to bezpiecznik ? jest jeden silniczek od tej regulacji up down left right ?
Odpowiedz
#10
Witam. Czy poradziliście sobie z tą regulacją kierownicy? U mnie znienacka przestała działać góra dół. Czasem też nie działa mi pamięć fotela i kierownicy, no i jeszcze czasem nie chce ściszać radia z kierownicy. Może macie odpowiedzi? Dzięki
Honda Legend KA9, 1999 rok.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości