Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pasek wielorowkowy
#1
pytanie do kolegów i koleżanek - czy ktoś miał problemy z paskiem wielorowkowym.
moje doświadczenie z Hondy - accord 2003r. 95tys. piszczał i do wymiany.crv 2008r.
120tys. piszczał wymiana, teraz legend 2007r. 135tys jeszcze nie piszczy ale już ma '"świerszcza", aso twierdzi,że powinien wytrzymać 200tys. zaznaczam,że jeżdżę cały
czas na AUTO lato czy zima więc obciążenie ma cały rok jednakowe.może to mieć wpływ na żywotność.
Odpowiedz
#2
U mnie po 165tys. objawów raczej nie ma i nie piszczy.
Odpowiedz
#3
170 tys, zero objawów, tez jeżdżę cały czas na auto
Odpowiedz
#4
no to ja mam jakiegoś pecha 3 hondy i we wszystkich się rozsypał.
Odpowiedz
#5
Może masz taki styl jazdy ;-)
Odpowiedz
#6
(10-11-2014, 16:34 )marcintenisozo napisał(a): Może masz taki styl jazdy ;-)

może coś w tym jest
Odpowiedz
#7
znalazł się"świerszcz" to nie był pasek tylko koło pasowe, rozwulkanizowało się i o mały włos nie narobiło szkód, w ostatniej chwili zdążyłem wymienić.
Odpowiedz
#8
Znaczy, że elementy gumowe trafił szlak?
Odpowiedz
#9
dokładnie z jednego elementu zrobiły się dwa. całe szczęście nie rozleciały sie po całym silniku.
Odpowiedz
#10
Po ok 150 tys. takie dolegliwości w tej klasie auta. U mnie chłodnica. Zaczynam przestawać wierzyć w kb1.
Moje poprzednie s40 t4 po 280tys. nie miało większych kłopotów. Oczywiście trudno porównywać, ale...
Sorki za off topic.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości