Liczba postów: 132
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
2
10-06-2014, 1:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2014, 1:30 przez wujekmetal.)
pytanie do kolegów i koleżanek - czy ktoś miał problemy z paskiem wielorowkowym.
moje doświadczenie z Hondy - accord 2003r. 95tys. piszczał i do wymiany.crv 2008r.
120tys. piszczał wymiana, teraz legend 2007r. 135tys jeszcze nie piszczy ale już ma '"świerszcza", aso twierdzi,że powinien wytrzymać 200tys. zaznaczam,że jeżdżę cały
czas na AUTO lato czy zima więc obciążenie ma cały rok jednakowe.może to mieć wpływ na żywotność.
Liczba postów: 514
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Ozo
U mnie po 165tys. objawów raczej nie ma i nie piszczy.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 28
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
4
Miejscowość: Polska
170 tys, zero objawów, tez jeżdżę cały czas na auto
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
2
no to ja mam jakiegoś pecha 3 hondy i we wszystkich się rozsypał.
Liczba postów: 514
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Ozo
Może masz taki styl jazdy ;-)
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
2
znalazł się"świerszcz" to nie był pasek tylko koło pasowe, rozwulkanizowało się i o mały włos nie narobiło szkód, w ostatniej chwili zdążyłem wymienić.
Liczba postów: 514
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Ozo
Znaczy, że elementy gumowe trafił szlak?
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
2
10-19-2014, 4:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-19-2014, 4:25 przez wujekmetal.)
dokładnie z jednego elementu zrobiły się dwa. całe szczęście nie rozleciały sie po całym silniku.
Liczba postów: 514
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Ozo
Po ok 150 tys. takie dolegliwości w tej klasie auta. U mnie chłodnica. Zaczynam przestawać wierzyć w kb1.
Moje poprzednie s40 t4 po 280tys. nie miało większych kłopotów. Oczywiście trudno porównywać, ale...
Sorki za off topic.