10-06-2014, 18:09
Hej,
mam 2 problemy / pytania.
1. Chodzi o oświetlenie wnętrza autka (lusterko + światełka w drzwiach / nogach).
Problem w tym, że z jakiegoś powodu to wszystko się nie włącza, gdy otwieram drzwi :/
Sprawdziłem bezpiecznik, działa.
Światło nad lusterkiem działa tylko włączone na sztywno (ON). Jak bym nie kombinował nie reaguje na otwarcie drzwi.
Światła w nogach (pasażer) działa przy włączonym kierunkowskazie / awaryjnych (światełka w drzwiach nie reagują na nic) O_O
Coś jest popieprzone, tylko nie wiem co (a jeszcze nic nie zmieniłem) ;D
I w ogóle, gdzie jest jakiś czujnik "otwarcia" drzwi, bo nigdzie na drzwiach nie widzę nic, co by się wciskało przy zamykaniu drzwi.
2. oglądałem taki filmik [LINK] 3:45, w którym gość opisywał różne rzeczy w "legendzie". Wspomniał też o jakimś systemie IGR / CGR (?), który to w jakiś sposób wykorzystuje "nie spaliny" (w tylnej części silnika) ?
W każdym bądź razie tłumaczył że trzeba to czyścić co jakieś 50 000 mil, bo może się to zapchać i "blow up" O_O.
Pytanie: czy to jest w I wersji silnika, czy tylko w "type II" ?
Jeśli ja to mam w Type I, to jak to czyścić (mam dziwne wrażenie, że poprzednik pewnie nie czyścił) ?
Głupio by było, jak bi mi to dupnęło i sprawiło, że autko nie będzie jeździć ;(
Pozdrawiam.
mam 2 problemy / pytania.
1. Chodzi o oświetlenie wnętrza autka (lusterko + światełka w drzwiach / nogach).
Problem w tym, że z jakiegoś powodu to wszystko się nie włącza, gdy otwieram drzwi :/
Sprawdziłem bezpiecznik, działa.
Światło nad lusterkiem działa tylko włączone na sztywno (ON). Jak bym nie kombinował nie reaguje na otwarcie drzwi.
Światła w nogach (pasażer) działa przy włączonym kierunkowskazie / awaryjnych (światełka w drzwiach nie reagują na nic) O_O
Coś jest popieprzone, tylko nie wiem co (a jeszcze nic nie zmieniłem) ;D
I w ogóle, gdzie jest jakiś czujnik "otwarcia" drzwi, bo nigdzie na drzwiach nie widzę nic, co by się wciskało przy zamykaniu drzwi.
2. oglądałem taki filmik [LINK] 3:45, w którym gość opisywał różne rzeczy w "legendzie". Wspomniał też o jakimś systemie IGR / CGR (?), który to w jakiś sposób wykorzystuje "nie spaliny" (w tylnej części silnika) ?
W każdym bądź razie tłumaczył że trzeba to czyścić co jakieś 50 000 mil, bo może się to zapchać i "blow up" O_O.
Pytanie: czy to jest w I wersji silnika, czy tylko w "type II" ?
Jeśli ja to mam w Type I, to jak to czyścić (mam dziwne wrażenie, że poprzednik pewnie nie czyścił) ?
Głupio by było, jak bi mi to dupnęło i sprawiło, że autko nie będzie jeździć ;(
Pozdrawiam.