Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co sprawdzac przy kupnie?
#1
Witam wszystkich forumowiczow.

Czy ktos moze podpowiedziec na co zwracac uwage przy kupnie KB1? Jest moze jakis dobry skaner OBD, ktorego warto kupic i podpiac. Nie mowie oczywiscie o oryginalnych od hondy Oczko. W jakie miejsca zajrzec przy ogledzinach?
Czytam o tej hondzie i sie okazuje, ze egzemplarz, ktory mam na oku bedzie juz za niecaly miesiac mial 8 latek - czyli wiekszy przeglad sie szykuje. Jaki jest koszt tego przegladu w 1)ASO 2) gdzies indziej Oczko
Odpowiedz
#2
Witaj, co do sprawdzenia to zobacz czy nigdzie nie bity, a mechanicznie skupiłbym się na zawieszeniu, które dosyć szybko pada na naszych drogach. Co do silnika i skrzyni to są solidne i jeśli podczas jazdy nic Cię nie zaniepokoi to będzie ok. Był już temat o kosztach części i przeglądów (poszukaj) - ja za duży serwis na oryginalnych częściach ale poza ASO zapłaciłem łącznie 5k.
Odpowiedz
#3
jade dzisiaj po :d http://hondakarma.com/threads/honda-lege...els.14295/
mam nadzieje ze bedzie dlugooo jezdzic. Widzac egzemplarze z otomoto wyzszej cenie i 2x wiekszym przebiegiem to jest na to szansa Oczko
Odpowiedz
#4
Witam!
Trudno znaleźć miejsce gdzie mogę podpiąć moje pytanie więc wydaje mi się że tutaj będzie chyba najlepiej mimo że temat już nie najnowszy. Nie mniej jednak pytanie dotyczy działań przed zakupowych
Pierwsze pytanie zadawałem już w innym wątku ale odpowiedzi niestety nie otrzymałem a w opcji szukaj jakoś nie trafiam w hasła które by mi pomogły. Jako że nadal poluje na KB1, chodź na razie nie trafiłem w ten egzemplarz "dla mnie", w związku z tym szukam dalej. I tu pytanko:

Jaka jest fabryczna/oryginalna grubość lakieru na nadwoziu KB1?


A skoro już pytam o nadwozie i lakier to zapytam od razu o materiał z jakiego jest ono zrobione. A pytam dlatego że w jednym z artykułów opisujących KB1 wyczytałem coś takiego:

"... . Na tym nie kończy się użycie lekkich materiałów. Dekle zaworowe są magnezowe, a aluminium, poza elementami zespołu napędowego, posłużyło do wykonania ram pomocniczych, zawieszenia, klapy bagażnika, błotników i maski."

No właśnie, aluminium posłużyło do wykonania klapy bagażnika, błotników i maski. Przyznam szczerze że dotychczas nie zwróciłem uwagi na ten "szczegół". Zatem muszę naiwnie zapytać:

"Czy miernik lakieru na aluminium pokaże właściwy odczyt grubości lakieru, czy w ogóle coś pokaże???" Bo coś mi się wydaje że może być z tym problem. Zatem jak sprawdzić czy coś było malowane jeśli oko nie wyłapie różnicy w lakierze?
Odpowiedz
#5
Spokojnie są dostępne mierniki lakieru do aluminium więc wszystko do zmierzenia. A co do grubości - strzelam jak w każdych innych Hondach z tych lat, pewnie z 90-130 mikronów...
[Obrazek: cYGYKBA.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości