Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Headlamps
#1
A to moj ulubiony temat w JMD'ach z tych lat. Zespolone lampy Uśmiech

[Obrazek: dsc01765rl.jpg]
Odpowiedz
#2
i co sie chwalisz? :mrgreen: 8-) tu mozesz sobie pooglądać na aucie Język <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://honda-legend.pl/viewtopic.php?f=22&t=286">viewtopic.php?f=22&t=286</a><!-- l -->
[Obrazek: stopkam.jpg]
Odpowiedz
#3
Panowie powiedzcie gdzie można znaleźć żarówki do JDMowych lamp H4H 702K
Docinanie naszych europejskich żarówek nie zdaje egzaminu bo oswietla wszystko tylko nie drogę... :evil:
Help...
924 LeMans
Fiero
Odpowiedz
#4
wg mnie to nigdy nie będzie lampa JDM świecić wystarczająco dobrze po europejsku.

nie wiem nie znam się, przerobiłbym na soczewkę i po problemie.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#5
no ja właśnie zaukpiłem od Petera Jdm'y i tak myśle o przełożeniu odbłyśników z moich obecnych lamp, pytanie tylko czy da rade to jakoś dopasować?
Odpowiedz
#6
zmiana odbłyśnika nic nie da. Wiązką w JDMach kształtuje się na szkle, które jest przymocowane do odbłyśnika.

Mam lampy JDM z sedana, bawiłem się nimi celem sprawdzenia podatności na przeróbki z obracaniem i przekręcaniem, nic z tego nie wyszło. Wobec czego twierdzę, że JDMa nie da się dobrze zaadaptować do ruchu prawostronnego.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#7
a przełożenie szkieł odwrotnie też nic zbytnio nie pomoże? Mi chodzi tylko o to zeby nie świeciły na przeciwny pas i nie raziły kierowców
Odpowiedz
#8
niestety nie, odbłyśniki nie są symtryczne, wiązka ucieka zadaleko, a samo szkło trzeba docinać.

Abstrachując od faktu, że na odbłyśniku nie formuje się wiązka światła no i żarówki.... H6M? Peter co tam siedzi w oryginale?
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#9
peter mowił ze da rade wsadzić H4, a chodzi mi o przełożęnie odbłyśników z moich starych europejskich lamp i przełożenie szkieł z lewej na prawą i odwrotnie.
Odpowiedz
#10
Adixi, zgodnie z nasza korespondencja: przełożenie odbłysników powinno załatwić sprawe mozliwości montazu tradycyjnej żarówki H4 w miejsce oryginalnego zarnika japonskiego ( Marcin H6M to zarówka motocyklowa bez konektorów to co siedzi w JDM to zwykła H4 z mniejszą obsadką - mozna zaadoptować po małej przeróbce zwykłą europejska H4 ). W mojej ocenie zamiana szkieł miejscami powinna załatwic sprawę strumienia świetlnego ( szkła sa odkrecane i mozna je przekładać ). Optymalnym rozwiązaniem byłoby obsadzenie soczewki - koszty niewielkie, nawet w profesjonalnym zakładzie a swiecenie wielokrotnie skuteczniejsze niz Legendowskie H4.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości