Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2010
Reputacja:
0
Witam wszystkich,
mam pewien problem mianowicie posiadam legenda 92r 3.2 V6 ze skrzynią manualną i otóż przy ruszaniu z 1 nagle coś się stało i auto przestało ciągnąć. Słychać tylko głośne "mielenie" w skrzyni przy zapalonym aucie, biegi wchodzą normalnie ale samochód nie jedzie tylko "rzęzi". Przy kręceniu pół ośkami występuje to samo. Czy może ktoś się spotkał z czymś takim albo chociaż udzieli kilku porad jak wyciągnąć skrzynię z mojej hondy??
pozdrawiam
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Ja to bym raczej obstawial na ktorys z przegubow. Widzialem taka sytuacje w pralce 3gen
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
luksa napisał(a):Witam wszystkich,
mam pewien problem mianowicie posiadam legenda 92r 3.2 V6 ze skrzynią manualną i otóż przy ruszaniu z 1 nagle coś się stało i auto przestało ciągnąć. Słychać tylko głośne "mielenie" w skrzyni przy zapalonym aucie, biegi wchodzą normalnie ale samochód nie jedzie tylko "rzęzi". Przy kręceniu pół ośkami występuje to samo. Czy może ktoś się spotkał z czymś takim albo chociaż udzieli kilku porad jak wyciągnąć skrzynię z mojej hondy??
pozdrawiam
jak dla mnie sprzeglo sie rozlecialo i od tego bym zaczal poszukiwania usterki, jesli nie to , to mozliwe ze posypaly sie jakies zebatki na wale glownym w skrzyni
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Auto w ogóle nie jedzie - nie ruszy z miejsca? Jeśli tak właśnie jest to półoś ukręciłeś.
Skrzynie ściągamy - po prostu - odpinając wszystkie wtyczki, przewody, odkręcamy poduchy i kilka śrub co są wkręcone w blok. Potem dźwignia, odciągamy w tył kilka centymetrów i jebudu na ziemi. Ale najpierw ściągamy pół wydechu, katalizator i osłonę nad wydechem bo tam łapy nie wsadzisz - chyba, że od góry ale musisz mieć dluugą i cienką rączkę.
Bez niespodzianek, urwanych śrub itp po drodze - kilka godzin, pół skrzynki piwa i dużo ..urwów rzuconych i masz ją na dole. Tylko nie ściągaj jej samemu bo się zdziwisz
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2010
Reputacja:
0
przeguby są na pewno całe bo te "zgrzyty" to słychać w tylnej części skrzyni tylko że wszystkie biegi wchodzą? nic nie wydumam bede ściągał skrzynie. Czyli rozumiem kołyski nie trzeba opuszczać ani ściągać?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
NIestety bez tego nie da się ustalić przyczyny "z góry"
Tak jak Ci mówiłem przez telefon, zwróć uwagę na sprzęgło, a potem na wałek (wieloklin) łączący skrzynie z dyfrem.
Jeśli się okaże, że skrzynia ok, sprzęgło OK to już jest mniej rzeczy do weryfikacji.
v6
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2010
Reputacja:
0
Witam
udało się ściągnąć skrzynie. Wiemy już jaka jest przyczyna: ottóż wałek z wieloklinem oraz zębatka z wieloklinem wewnętrznym są do wymiany. Dlatego mam też pytanie: czy ktoś ma może skrzynię manuala na części bądź części do skrzyni proszę o odp.
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Moze byc cięzko ze skrzynią :?