01-13-2015, 21:57
Hej,
oddałem auto do warsztatu żeby mi wymienili uszczelkę pod głowicą. Tydzień auto stało pod warsztatem nie tknięte ...
pojechałem do kolejnego ... okazało się że nie wymienią uszczelki, bo nie mają jakiegoś ustrojstwa do ustawiania rozrządu po takiej wymianie O_O
Wysłali mnie do kolejnego warsztatu, tam info że owszem może zrobić, ale z hondami jest tak, że jak wymieni uszczelkę pod głowicą to może zacząć brać olej ... no QRW@ !
Źle poskłada to zacznie brać olej, dobrze poskłada to nie zacznie (źle rozumuję?).
Wiecie może czy do wymiany 2 powalonych uszczelek rzeczywiście trzeba jakieś kosmiczne technologie w aucie, które ma 20 lat ?
Przerabiał to ktoś z was z takimi problemami, czy to ja trafiam na jakichś ... mongołów ?
Może nie trzeba żadnego kosmicznego sprzętu ? Może muszę mechanika uświadomić ?
Pozdrawiam
oddałem auto do warsztatu żeby mi wymienili uszczelkę pod głowicą. Tydzień auto stało pod warsztatem nie tknięte ...
pojechałem do kolejnego ... okazało się że nie wymienią uszczelki, bo nie mają jakiegoś ustrojstwa do ustawiania rozrządu po takiej wymianie O_O
Wysłali mnie do kolejnego warsztatu, tam info że owszem może zrobić, ale z hondami jest tak, że jak wymieni uszczelkę pod głowicą to może zacząć brać olej ... no QRW@ !
Źle poskłada to zacznie brać olej, dobrze poskłada to nie zacznie (źle rozumuję?).
Wiecie może czy do wymiany 2 powalonych uszczelek rzeczywiście trzeba jakieś kosmiczne technologie w aucie, które ma 20 lat ?
Przerabiał to ktoś z was z takimi problemami, czy to ja trafiam na jakichś ... mongołów ?
Może nie trzeba żadnego kosmicznego sprzętu ? Może muszę mechanika uświadomić ?
Pozdrawiam