Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak powinien zmieniać biegi automat?
#11
Peter przypomnij ile litrów potrzeba do takiej kompleksowej wymiany z 3 krotnym płukaniem? Pzdr
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#12
(01-30-2015, 15:45 )Peter napisał(a):
(01-30-2015, 6:23 )mickey00 napisał(a): Olej ory ATF Hondy 4 litry doszedł już dzisiaj więc jutro wymiana i przy okazji luknę na te poduszki. Mam nadzieję że nie sypie się skrzynia choć dzisiaj zauważyłem że nawet na postoju przy przerzuceniu z P na D czuć lekkie szarpnięcie Smutny

Zazwyczaj przy zanieczyszczonym/spalonym oleju najbardziej szarpie przy przełączaniu P/D i P/R. Na pewno wymiana oleju pomoże ale dla pełnego efektu skrzynię trzeba przepłukać co najmniej 3 razy. Przy okazji bezwzględnie wymiana filtra. Oczywiście może być również problem z poduszkami.

Kumpel mechanik właśnie dzwonił że olej spuszczony, mówił że na korku jest trochę opiłków metalu. Zobaczymy czy po wymianie oleju coś się poprawi.
Odpowiedz
#13
(01-30-2015, 17:19 )pandrummer1 napisał(a): Peter przypomnij ile litrów potrzeba do takiej kompleksowej wymiany z 3 krotnym płukaniem? Pzdr

3,3 litra na jedną wymianę.
Jeśli olej skapnie przez noc, ewentualnie dupa na koziołki to i 3,5 litra zleci Oczko
Odpowiedz
#14
Olej wymieniony i jest poprawa. Nie jest jeszcze idealnie ale może to dobry kierunek i trzeba może wykonać jeszcze ze 2 wymiany a ta ostatnią łącznie z filtrem. Wymieniłem też płyn wspomagania bo kiera rano na zimno przez chwilę działała skokowo ale czy coś pomoże okaże się rano.
Odpowiedz
#15
Czyli 11-12 litrów trzeba kupić. Kolejny drogi interes. Jeszcze z 5tyś wrzucę w furę moze nawet lepiej czuje i to nie przesada. Sorki za prywatę w tym wątku Oczko
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#16
(01-31-2015, 17:45 )pandrummer1 napisał(a): Czyli 11-12 litrów trzeba kupić. Kolejny drogi interes. Jeszcze z 5tyś wrzucę w furę moze nawet lepiej czuje i to nie przesada. Sorki za prywatę w tym wątku Oczko

Skarbonka bez dna Uśmiech Pomyślę o tych 2 wymianach ATFu a tu jeszcze czekają w kolejce amorki pokrywy silnika do regeneracji bo macha leci na głowę, spojler na klapę by się przydał bo ten co mam jest zwichrowany i obdrapany więc go zdjąłem, no i jakieś "17" na lato by się przydały. Za ogarnięcie tematu spryskiwaczy reflektorów się nawet nie zabieram choć muszę poszukać na forum tego tematu bo może to jakaś pierdoła.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości