Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spryskiwacze reflektorów
#11
Fajnie, że wstajesz sobie "rano" o 11 ale kto bogatemu zabroniOczko
Faktycznie taka jest aura, nawet w mieści przy niewielkich prędkościach na szybie jest syf.
Ale trzymam się tego co napisał Marcin - obysmy tylko takie mieli kłopoty z autami.
Kwestia jazdy na DRL to watek do odrębengo ciekawego tematu.
Odpowiedz
#12
sypie 10 grudnia, wstaję 11 grudnia tak to miało być ;-)

nawet mój nienormowany czas pracy nie zakłada poranków otwieranych godziną 11 stą Duży uśmiech
v6
Odpowiedz
#13
(02-10-2015, 5:41 )Legend95 napisał(a): skrócisz mocno żywotność żarników przez ich ciągłe włączanie-wyłączanie.

zrobiłbym przycisk.

przy światłach dziennych problem zużycia płynu nie jest praktycznie w ogóle odczuwalny.

Robił już ktoś z Was taki wyłącznik?
Odpowiedz
#14
sprawa jest prosta, w zbiorniczku masz dwie pompki [szyba i reflektory].
rozcinasz przewód od pompki świateł, prowadzisz do kabiny przewód, podłączsz po wyłącznik i masz.
Odpowiedz
#15
(02-21-2015, 1:43 )wujekmetal napisał(a): sprawa jest prosta, w zbiorniczku masz dwie pompki [szyba i reflektory].
rozcinasz przewód od pompki świateł, prowadzisz do kabiny przewód, podłączsz po wyłącznik i masz.

Dzięki za info, o coś takiego mniej więcej mi chodziło. Pozdrawiam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości