02-21-2015, 21:06
Witam! Jak w temacie z ciekawości pytam bo pewnie ktos zna sprawe co to za V6 i czy skrzynia automatyczna to czasem nie ta sama co w Legendach? Pozdrawiam i dzięki za sugestie.
Ludzie zejdźcie z drogi...
Accord 3.0 V6 200kM gen.6. Co ta za silnik?
|
02-21-2015, 21:06
Witam! Jak w temacie z ciekawości pytam bo pewnie ktos zna sprawe co to za V6 i czy skrzynia automatyczna to czasem nie ta sama co w Legendach? Pozdrawiam i dzięki za sugestie.
Ludzie zejdźcie z drogi...
02-22-2015, 0:27
To zupełnie inne silniki i inne skrzynie.
Legend KA7/8: 3.2 V6 C32A1/2, umieszczony wzdłużnie Accord CG2: 3.0 V6 F30A1, umieszczony poprzecznie. Kierunek umieszczenia silnika determinuje rozwiązania techniczne skrzyni - w Legendzie ona jest wzdłużnie za silnikiem (pod konsolą centralną), natomiast w Accordzie jest ona umieszczona w prawej/lewej części komory silnika. Inny jest też dyferencjał i inaczej wychodzą półosie napędowe. Niestety wbrew pozorom F30A1 nie ma także nic wspólnego z 3.0 V6 z NSX, gdzie C30A również jest umieszczony poprzecznie.
02-22-2015, 2:42
No właśnie tak mi sie wydawało i dlatego wrzuciłem pytanie. Co do poprzecznie czy wzdłużnie to czasami da sie ten sam silnik wpakować. Okazuje się,że Honda ma trochę tych V6 - ek i chyba każdy projekt udany!
Ludzie zejdźcie z drogi...
02-22-2015, 17:15
skrzynie w tych 3.0 są tragiczne... nawet filtra oleju do nich nie ma :/ zmieniasz sam olej... a skrzynia i tak siądzie, miałem te auto wspominam je mieszanie... może szybsza od legenda no i dźwięk Vteca w v6 robi swoje ale wolę legenda
02-22-2015, 20:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-22-2015, 20:35 przez pandrummer1.)
A skrzynie dostępne w razie czego? Za jaką cenę, wiesz może? A na przykład wrzucenie manualnej skrzyni możliwe?
Ludzie zejdźcie z drogi...
No właśnie zastanawiam sie nad tym Accordem Coupe 3,0, bo bardzo mi się podoba jego tył...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
z tego co się orientowałem to można pokombinować ze skrzynią z Acury CL/TL 3.2 ale to się mija z celem bo skrzynie są drogie.
Do accorda 3.0 w używce chodzą ok 2,5-3,0 a regeneracja przeważnie 3-5tysi więc tanio nie jest jak za 4biegi... Auto ogólnie fajne... ma swoje newralgiczne punkty z rdzą, dobre dla 2 osób i na krótkie trasy dla 4 dorosłych. Promień skrentu taki sam raczej jak w legendzie, na sprężynach H&R -30 sztywny się robi nawet na seryjnym kole, nadkoli nie dostaniesz do tego auta tylnych(błotników), często odstają wielkie zderzaki tył i niekiedy są problemy w zawieszeniu bo tył lubi sobie popukać nawet jak jest nowy i nikt nie wie co to puka. To czego mi brakuje w porównaniu do legenda to kładzione oparcie tylnej kanapy ale brak podłokietnika na tylnej kanapie w accordzie to delikatny dyskomfort a i co do spalania, to jak dla mnie pali on tak samo jak legend 15-20lpg w mieście. Auto jest ciężkie w dowodzie miałem chyba 1570kg
02-24-2015, 2:30
Automat z tip tronic, ale w pl tego nikt chyba nie robił, jak chcesz poszaleć to lepiej na tym wychodzi swap na H22 pod maską + manual. Ale to nadal grubo ponad 1500kg na kołach, więc jak dla mnie bez sensu, nie da rady tym się ganiać ani trenować zajoba
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|