Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legend Remoffa w Szczecinie !!
#1
Witam wszystkich
Po krótkim rozbracie z Legendą zdecydowałem się że muszę mieć kolejną. Pojechałem obejrzeć jedną za Warszawę. Przewietrzyłem się tylko. Wczoraj od kolegi Remoff nabyłem jego "Punię". Auto w stanie bdb. Posiada jak każde jakieś mankamenty ale znając mnie doinwestuje auto i tym razem zostanie u mnie na dłużej. Z czasem będę opisywał operacje jakie wykonam. Dzisiaj wraz z kolegą dokonaliśmy za pomocą emulatora L327 pomiarów Hondy i wszystkie sondy i czujniki pracują prawidłowo. Jedyna rzecz z którą się zmagam to wibracje między 1400-2000 obr. Na moje oko podciśnienia od poduszek bo mam wrażenie że prawa drży. Zmierzyliśmy równie przyspieszenie 0-100 i wyszło 8,9s czyli jest dobrze względem 9,1 katalogowej.

NAZWA: Honda

MODEL: Legend KA9
KOLOR NADWOZIA: Czarne
KOLOR WNĘTRZA: Czarne
SILNIK: C35A5 + LPG
UKŁAD DOLOTOWY: seria, wkrótce wkładka K&N
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria do naprawy przednie tarcze z klockami
FELGI: seria 16 cali lato + seria 16 zima
ŚRODEK: Czarna skóra
MOC: 208 KM
INNE: salon Polska


Załączone pliki Miniatury
               
Odpowiedz
#2
napisz coś więcej odnośnie tych wibracji o co chodzi?
bo mój legend też w pada w jakieś wibracje przy ok 20-30km/h i nie wiem czy to wina kół przód czy czegoś innego, wibracje pojawiły się po obniżniu auta
Odpowiedz
#3
Po odpaleniu silnik delikatnie wibruje cewki odłączałem i wtedy odczuwalnie gorzej. Chciałbym jeszcze zmierzyć oporność cewek by sprawdzić czy aby napewno wszystkie domagają. Punkt kulminacyjny jest między 1400-2000 obrotów a przy większych mniej odczuwalne. Podejrzewam najbardziej poduszkę lub podciśnienia ale nie wykluczam cewki.
Odpowiedz
#4
a w ten deseń, to u mnie jest co innego no i pewnie wina opon...
powodzenia w ogarnięciu tematu
Odpowiedz
#5
(02-23-2015, 5:53 )pawelszczecin napisał(a): Po odpaleniu silnik delikatnie wibruje cewki odłączałem i wtedy odczuwalnie gorzej. Chciałbym jeszcze zmierzyć oporność cewek by sprawdzić czy aby napewno wszystkie domagają. Punkt kulminacyjny jest między 1400-2000 obrotów a przy większych mniej odczuwalne. Podejrzewam najbardziej poduszkę lub podciśnienia ale nie wykluczam cewki.

Mam to samo w coupe, bez zalaczenia biegu.Odpalam silnik i wlacza sie ssanie i wtedy wyczuwam drgania w zakresie 1500 obr/min. Po chwili jak tylko obroty zmaleja o 100-200 obr/min, to zupelnie to ustepuje. Z jednej strony,tez myslalem o cewkach, zwlaszcza,ze jest to wyczuwalne tylko po rozruchu, a na dodatek moja coupe stoi w tygodniu i jest odpalana weekendowo. Co ciekawe, jak zapne bieg i jade,to tych wibracji w tym zakresie nie wyczuwam. 
Odpowiedz
#6
Rozpoczynamy powoli prace konserwacyjno-zapoznawcze z Hondzitsu. Na początek olej 5w50 VR1 filtr oleju, łącznik stabilizatora tył, zmiana ramek na chromowane. Następny etap zmiana hamulców oraz konserwacja podwozia.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#7
Hi Uśmiech Widzę Wuja dopieszczasz PUNIĘ Uśmiech to cieszy. I serduszko się raduje że trafiła w bardzo dobre ręce Uśmiech Będzie MEGA KOZAK

Pozdrawiam Remoff
Jazda HONDĄ LEGEND to jak uprawiać sex z instruktorką aerobiku, robisz co chcesz a ona nigdy się nie męczy. Oczko
Odpowiedz
#8
w lepsze rece to auto trafic nie moglo Uśmiech



,, samochod ktory nie dostarcza przyjemnosci z jazdy nie jest prawdziwym samochodem.." <Soichiro Honda>
Odpowiedz
#9
A dzięki bardzo. Wczoraj od godziny 15 do 2 w nocy robiliśmy Hondę. Wymieniłem migacze boczne z pomarańczowych na białe ryflowane oraz ramki rejestracji na chromowane. Oprócz kosmetyki zostały wymienione następujące części :
- Tarcze przód plus kompleksowe czyszczenie wymiana reperaturki zacisku
- Wymiana łącznika stabilizatora tył
- Wymiana oleju z filtrem (olej zmieniony z 5W50 VR1 na Max Life 5W40 dodane ceramizer - posiada same dobre opinie potwierdzone badaniami)
- Demontaż świec oraz cewek wyczyszczenie i zmierzenie kompresji
1. cylinder 182,5 psi 12,55bar
2. cylinder 178,5 psi 12,30bar
3. cylinder 188,5 13bar
4. cylinder 189,5psi 13,05bar
5. cylinder 183,5psi 12,65bar
6. cylinder 186,5psi 12,85bar

Silnik zatem bardzo zdrowy. To cieszy. Po 2000km dokonamy ponownego badania kompresji i zobaczymy czy wyniki się poprawią jak to miało miejsce w kolegi Saabie 900 Turbo (średni wzrost 1-1,5 bara na cylindrze).
Kolejnym etap to konserwacja podwozia ale dopiero jak temperatura pójdzie mocno w górę.
Pozdrawiam Wszystkich.
Odpowiedz
#10
(03-01-2015, 18:09 )pawelszczecin napisał(a): A dzięki bardzo. Wczoraj od godziny 15 do 2 w nocy robiliśmy Hondę. Wymieniłem migacze boczne z pomarańczowych na białe ryflowane oraz ramki rejestracji na chromowane. Oprócz kosmetyki zostały wymienione następujące części :
- Tarcze przód plus kompleksowe czyszczenie wymiana reperaturki zacisku
- Wymiana łącznika stabilizatora tył
- Wymiana oleju z filtrem (olej zmieniony z 5W50 VR1 na  Max Life 5W40 dodane ceramizer - posiada same dobre opinie potwierdzone badaniami)
- Demontaż świec oraz cewek wyczyszczenie i zmierzenie kompresji
1. cylinder 182,5 psi 12,55bar
2. cylinder 178,5 psi 12,30bar
3. cylinder 188,5 13bar
4. cylinder 189,5psi 13,05bar
5. cylinder 183,5psi 12,65bar
6. cylinder 186,5psi 12,85bar

Silnik zatem bardzo zdrowy. To cieszy. Po 2000km dokonamy ponownego badania kompresji i zobaczymy czy wyniki się poprawią jak to miało miejsce w kolegi Saabie 900 Turbo (średni wzrost 1-1,5 bara na cylindrze).
Kolejnym etap to konserwacja podwozia ale dopiero jak temperatura pójdzie mocno w górę.
Pozdrawiam Wszystkich.

Kompresja ma być lepsza po ceramizerze?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości