04-14-2015, 10:36
czy ktoś z Was spotkał się może z takim zjawiskiem? moja KA9 ma ręcznie regulowaną kolumnę kierownicy. po zwolnieniu blokady kierownica ani drgnie. czy ktoś wie, jak się do tego zabrać?
zacięta regulacja kierownicy
|
04-14-2015, 10:36
czy ktoś z Was spotkał się może z takim zjawiskiem? moja KA9 ma ręcznie regulowaną kolumnę kierownicy. po zwolnieniu blokady kierownica ani drgnie. czy ktoś wie, jak się do tego zabrać?
04-14-2015, 19:38
WD40?
04-15-2015, 3:27
nie mam tak dużej wanny, żeby utopić całą Hondziawkę w WD40 :-D
rozbiorę w weekend i dam znać, jeśli uda mi się naprawić. myślałem, że to może jakiś typowy problem w Legendach tak, jak wyrobione tryby w elektrycznej regulacji
04-15-2015, 4:39
Zdejmij wszystkie osłony wokół kolumny, ewentualnie osłonę pod zegarami.
Zobaczysz wtedy mechanizm regulacyjny. Może korozja, może jakiś uszczerbek mechaniczny, oby tylko jakieś zabrudzenie/przytarcie blokujące mechanizm.
04-20-2015, 11:12
poniedziałek, trzecia nad ranem - świetna pora, aby zdjąć plastiki z kolumny kierownicy i dowiedzieć się, że jestem idiotą. regulacja kierownicy działa, ale tylko teleskopowo (kierownicę można ustawić bliżej lub dalej od siebie), natomiast nie ma regulacji góra-dół :-D
przy okazji wymieniłem żaróweczkę od podświetlenia stacyjki...
04-20-2015, 15:49
04-22-2015, 16:05
(04-20-2015, 11:12 )whoever77 napisał(a): poniedziałek, trzecia nad ranem - świetna pora, aby zdjąć plastiki z kolumny kierownicy i dowiedzieć się, że jestem idiotą. regulacja kierownicy działa, ale tylko teleskopowo (kierownicę można ustawić bliżej lub dalej od siebie), natomiast nie ma regulacji góra-dół :-D Wow, to jest nas dwóch Też myślałem, że mam zaciętą tą regulację (nawet któregoś dnia rozebrałem plastiki). Zaraz idę sprawdzić, czy da się teleskopowo, bo też na to nie wpadłem |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|