Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem z KA9
#1
Żarówka 
Witam, mam pytanie odnośnie nierównej pracy silnika w KA9 2000rok.

Ciśnienie na cylindrach po 12scie, na jednym 11.5.
Wymieniłem wszystkie cewki jak nakazał sprzedający ( bez zmian ) po odpięciu kolejno każdej cewki jest różnica w pracy silnika, więc cewki raczej powinny być ok.
Nowe świece ( bez zmian )

Auto odpala idealnie, na wolnych obrotach pracuje dobrze lecz minimalnie trzęsie silnikiem , podczas jazdy odczuwalne jest  jakby nie paliły wszystkie cylindry, przy mocniejszym przyspieszeniu czuć że nie jest to co powinno, podczas jazdy zapala się czek lecz po podpięciu komputera nie stwierdza żadnego błędu..

Honda posiada instalacje gazową lecz po odpięciu gazu tak samo jest na paliwie, przy przełączeniu na gaz praca minimalnie jest gorsza ( nierówna praca silnika )

Czy jest może jakiś wzmacniacz iskry lub moduł który powinienem sprawdzić i gdzie może się mieścić ??

Proszę o pomoc.... Pozdrawiam....
Odpowiedz
#2
Witam. Może przy wymianie pasków rozrządu ktoś źle ustawil kolo od oaska balansycajnego.
Odpowiedz
#3
(04-23-2015, 15:12 )rurek napisał(a): Witam. Może przy wymianie pasków rozrządu ktoś źle ustawil kolo od oaska balansycajnego.

Przejrzyj wszystkie rurki podciśnienia. Moze łapie lewe powietrze czy tez nie domyka sie przepustnica. Sprawdz sondy lambda. 
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#4
Kurcze podciśnienia sprawdzone wszystko jest ok.

Co do sondy, po podpięciu kompa wyszło że nie działa jedna (  najbliżej katalizatora), ale czy od niej prócz wzrostu spalania mogło by się dziać takie cuda, cholewka to jest odczucie jakby gubił gdzieś iskrę i przerywał podczas jazdy, wyczuwalne lekkim trzęsieniem auta i słychać lekki rwanie w pracy silnika, nie jest płynna ...


Ps. w załączniku jest Honda którą opisuję, może ktoś zna to auto? wie co za przyczyna?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#5
Czy przy wymianie świec ktoś nie złamał porcelanki, przez nieumiejętne operowanie kluczem. Tego może nie być widać na świecy ale pod obciążeniem będzie walić iskrą po wszystkim, a nie tam gdzie powinno, zwłaszcza na gazie gdzie warunki zapłonu mieszanki są trudniejsze.
Odpowiedz
#6
(04-23-2015, 16:55 )robertm napisał(a): Kurcze podciśnienia sprawdzone wszystko jest ok.

Co do sondy, po podpięciu kompa wyszło że nie działa jedna (  najbliżej katalizatora), ale czy od niej prócz wzrostu spalania mogło by się dziać takie cuda, cholewka to jest odczucie jakby gubił gdzieś iskrę i przerywał podczas jazdy,  wyczuwalne lekkim trzęsieniem auta i słychać lekki rwanie w pracy silnika, nie jest płynna ...


Ps. w załączniku jest Honda którą opisuję, może ktoś zna to auto? wie co za przyczyna?
Mowisz o sondzie za katalizatorem? Rozumiem,ze masz po dwie sondy na kolektorach zaraz przy silniku i jedna za katalizatorem, ktora sprawdza poprawnosc jego dzialania?
Jesli to ta sonda, to moze masz zapchany katalizator i stad jej blad? 
Odpowiedz
#7
(04-23-2015, 17:23 )kiniol napisał(a): Czy przy wymianie świec ktoś nie złamał porcelanki, przez nieumiejętne operowanie kluczem. Tego może nie być widać na świecy ale pod obciążeniem będzie walić iskrą po wszystkim, a nie tam gdzie powinno, zwłaszcza na gazie gdzie warunki zapłonu mieszanki są trudniejsze.


dziękuję za poradę lecz świece już 2 razy wymieniałem i tak i tak i wciąż to samo
Odpowiedz
#8
(04-23-2015, 17:35 )Makukrak napisał(a):
(04-23-2015, 16:55 )robertm napisał(a): Kurcze podciśnienia sprawdzone wszystko jest ok.

Co do sondy, po podpięciu kompa wyszło że nie działa jedna (  najbliżej katalizatora), ale czy od niej prócz wzrostu spalania mogło by się dziać takie cuda, cholewka to jest odczucie jakby gubił gdzieś iskrę i przerywał podczas jazdy,  wyczuwalne lekkim trzęsieniem auta i słychać lekki rwanie w pracy silnika, nie jest płynna ...


Ps. w załączniku jest Honda którą opisuję, może ktoś zna to auto? wie co za przyczyna?
Mowisz o sondzie za katalizatorem? Rozumiem,ze masz po dwie sondy na kolektorach zaraz przy silniku i jedna za katalizatorem, ktora sprawdza poprawnosc jego dzialania?
Jesli to ta sonda, to moze masz zapchany katalizator i stad jej blad? 

tak na kompie wyskoczyło lewa sonda za katalizatorem , sprawdzę ten katalizator dziś, dzięki za podpowiedz..

kurcze ale co dalej z iskrą Oczko
Odpowiedz
#9
(04-23-2015, 17:43 )robertm napisał(a): tak na kompie wyskoczyło lewa sonda za katalizatorem , sprawdzę ten katalizator dziś, dzięki za podpowiedz..

kurcze ale co dalej z iskrą Oczko
Jak to co, iskra jest, skoro mowisz ze po odlaczeniu kazdej z cewek po kolei widac roznice w pracy silnika "in minus". Ja mialem kiedys z Katem taka historie,ze ceramika pekla i przytykala wylot spalin i jazdy byly konkretne. Wlasciwie to ta sonda moze tez dawac zly sygnal jesli wystepuje jakas nieszczelnosc w wydechu. 
Odpowiedz
#10
(04-23-2015, 17:46 )Makukrak napisał(a):
(04-23-2015, 17:43 )robertm napisał(a): tak na kompie wyskoczyło lewa sonda za katalizatorem , sprawdzę ten katalizator dziś, dzięki za podpowiedz..

kurcze ale co dalej z iskrą Oczko
Jak to co, iskra jest, skoro mowisz ze po odlaczeniu kazdej z cewek po kolei widac roznice w pracy silnika "in minus". Ja mialem kiedys z Katem taka historie,ze ceramika pekla i przytykala wylot spalin i jazdy byly konkretne. Wlasciwie to ta sonda moze tez dawac zly sygnal jesli wystepuje jakas nieszczelnosc w wydechu. 

wydech szczelny katalizator nie zapchany ( sprawdzone wszystko jest ok )
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości