Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Głośny hałas z głowic
#21
Givan napisał(a):A ja kurde mam problem sie polaczyc ze strona... Czy mozesz mi podac linka?

Co do mojego klekotania (TDI) to u mnie nie bylo tak ze to na jakis tam obrotach, to bylo slychac na luzie, na wyzszych obrotach, w ogole nie bylo slychac..... To bylo na prawde bardzo roznie, nie bylo zadnej zasady, kiedy slychac a kiedy nie. Czasami znikalo stukanie jak pocisnalem na obroty....

a co do uszczelniaczy... Prosze cie, nie myl uszczelniacze z oringami, bo to nie te same czesci. Uszczelniacze sa na zaworach a oringi na popychaczach, a ja wlasnie o oringach na popychaczach mowilem.

Jesli dobrze zrozumialem Legend95, to mu raczej chodzilo o taki punkt "zero" od kiedy sie zaczelo te stukanie a nie o objawy.

BTW, powiedz mi prosze, na czym polega te odpowietrzanie popychaczy? No bo ja jakos "no abla" o co w tym chodzi... Dwa razy wymienialem oringi na popychaczach i jeszcze sie nie spotkalem z czyms takim by byly zapowietrzone...

to troche zmienia postac rzeczy jesli u ciebie halas byl slyszalny tylko przy nagrzewaniu i na luzie to by wskazywalo na lekko zuzyte popychacze ktore w miare rozgrzewania silnika nabieraly cisnienia i halas znikal....to nie tak jak u mnie , objaw pojawil sie doslownie z nienacka i slychac to w zakresie od 3000 wzwyz , jeste w trakcie poszukiwania odpowiedniej jakosci mikrofonu do nagrywania zeby juz nie podawac tutaj mglistych informacji tylko cos konkretniejszego Uśmiech

co do uszczelniaczy wlasnie...o-ring jest typem uszczelniacza bez stalowej sprezyny wzmacniajacejczyli kawalkiem gumowego pierscienia o roznych wymiarach, gdyby ja mial (sprezyne)nazywal by sie simmeringiem czyli pierscieniem simmera, to ze uszczelniacze sa na zaworach nie oznacza ze nigdzie indziej w silniku ich niema , poprostu to inny ich typ Oczko ja rozumiem o czym mowiles i wiem czym sa uszczelniacze popychaczy zaworowoch a sa to wlasnie oringi o wymiarach 6,8x0,8 , ale chyba niebedziemy sie klocic o takie drobnostki bo to malo wazne...

odpowietrzanie popychaczy- procedura zawarta w service manualu,wyciagasz popychacz, wkladasz go do przezroczystego naczynia zalanego olejem silnikowym ktorego obecnie uzywasz wrzucasz popychacz, i naciskasz od gory na taka mala kuleczke(zawor wewnetrzny) wewnatrz popychacza ktora wchodzi sobie w jego korpus i uchodza z niej bąbelki powietrza, naciskasz czyms dlugim i ostrym tak dlugo az powietrze przestanie sie wydobywac i gotowe, czy popychacz jest zapowietrzony mozesz sie dowiedziec dopiero jak go wyjmiesz, chyba ze wlasnie na sluch ocenisz ze cos im dolega poprzez nadmierny halas gdzies w rozrzadzie, przy okazji mozna ocenic czy sa zuzyte ale to juz pewnie wiesz jak
Odpowiedz
#22
Legend95 napisał(a):strona na "wschód" nie może działać normalnie i nie dlatego, że jest stroną organizacji o działaniu tajnym. Jakieś dwa lata wstecz przyjęła atak hakerski gdzieś z naszego rejonu kontynentu i się skończyło. Ale dzięki temu znalazlem tańszy sklep. Ta stronka ma jeden plus, ma fajnie rozłożone auto na części i łatwo się po niej poruszać. Obecnie wchodzę tam z programem, który zmienia IP.

W mojej skromnej opinii po wysłuchaniu objawów nie jest to związane z popychaczami. Gdy one stukają to jest to mocno metaliczny dźwięk, zazwyczaj na zimnym silniku i na wolnych obrotach(w początkowym stadium). Pytałem o punkt zero bo to też może pomóc wykluczyć jakieś podzespoły. Jeśli byłyby to samoregulatory to zaczyna się od jednego czasem stukającego (jak pisał Givan w różnych warunkach) aż do reszty. Chodzi tu o moment pojawienia się problemu, od razu? stopniowo? Zdziwiłbym się gdyby ktoś na forum konkretnie wskazał przyczynę - jest to poprostu niemożłiwe.

czyli co? oringów Givan są 24 jak dobrze rozumiem? 24x5pln to 120pln... Przypuszczalnie będą szybciej niż te z USA Oczko wysyłka expressem do tanich nie należy.

troche sie nie dogadalismy, ja chcem zamowic czesci od dealera acury z miasta Peoria w stanach, ze strony <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oemacuraparts.com">www.oemacuraparts.com</a><!-- w --> i tak tez pisalem tylko troche przestawiles ta nazwe i moze wyszukiwales strony ktora juz nie istnieje Oczko

poza tym stany sa na zachod nie na wschod, ty chyba mowisz i jakichs japonskich stronach ale tam niema acury tylko honda... nazwa acura wystepuje tylko w us&a bo po stronie wschodniej jezdzi sie hondami i to fakt ciezko uzyskac dostep do tych stron zwyklymi metodami ale to tylko dlatego ze google to "selektywna" wyszukiwarka i jesli z niej korzystasz tracisz ogromna czesc zasobow internetu

uzywasz dwoch pojec,popychacze i samoregulatory, czy rozumiesz przez to ta sama czesc ktora w stanach nazywa sie hydraulic lifter lub hydraulic tappet? jesli tak to mowimy o popychaczach hydraulicznych zwanych tez hydrosztosami

tak jak pisalem wposcie powyzej dzwiek pojawil sie od razu , tak z nienacka bez ostrzezenia Uśmiech przekopalem na najrozniejsze sposoby forum acura-legend.com i nie znalazlem chocby podobnego problemu, wiec odwolalem sie do waszej wiedzy, bo moze ktos z was mial cos takiego,jednak widze ze to bardzo rzadka przypadlosc, nie to co latwy do stwierdzenia i popularny w naszych hondach BHG

a co do ceny to u dealera 24 x 6,10zl =146,4zl+30zl przesylka = 176,40zl za zestaw malutkich gumek czas oczekiwania do 5 dni + 2 dni na przesylke bo to na zamowienie, ciekawe skad? Oczko
w usa u dealera 24 x 1,25$=30$+ przesylka usps air mail 5$=35$ x 2,85zl= ok 100zl za te same smieszne gumki, czas oczekiwania ok 7 dni

dalej uwazacie ze w Polsce nie zdzieraja? Uśmiech
Odpowiedz
#23
Nikt nie mowi ze w polsce nie zdzieraja i nie tylko w polsce... W calej europie sa takie ceny. wiadomo ze w usa sa wszystkie czesci, tak jak i samochody o wiele tansze.

Nie chcialem sie klocic o oringi, czy uszczelniacze, zle mnie zrozumiales... Chodzilo mi tylko o to, ze jak ktos tutaj mowi o uszczelniaczach, to za zwyczaj sie rozumie jako wlasnie uszczelniacze zaworow, czyli to o czym my mowilismy i dlatego tylko chcialem powiedziec, bys nie kupowal jakims przypadkiem czegos innego Oczko

A czemu tu masz zaplacic za przesylke? W ASO sie pytales o te oringi? Ja jak cos zamawiam w ASO to za przesylke nie place...
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#24
Givan napisał(a):Nikt nie mowi ze w polsce nie zdzieraja i nie tylko w polsce... W calej europie sa takie ceny. wiadomo ze w usa sa wszystkie czesci, tak jak i samochody o wiele tansze.

Nie chcialem sie klocic o oringi, czy uszczelniacze, zle mnie zrozumiales... Chodzilo mi tylko o to, ze jak ktos tutaj mowi o uszczelniaczach, to za zwyczaj sie rozumie jako wlasnie uszczelniacze zaworow, czyli to o czym my mowilismy i dlatego tylko chcialem powiedziec, bys nie kupowal jakims przypadkiem czegos innego Oczko

A czemu tu masz zaplacic za przesylke? W ASO sie pytales o te oringi? Ja jak cos zamawiam w ASO to za przesylke nie place...

zaraz zaraz to sugerujesz ze mam uszkodzone uszczelniacze zaworowe a nie uszczelki popychaczy czyli o-ringi? bo juz sie zgubilem...

no ja w ASO czyli honda plaza musze zaplacic za wysylke bo jest to salon w warszawie a ja mieszkam w zachodniopomorskim, i do najblizszego aso hondy mam 130 km w najlepszym wypadku...
Odpowiedz
#25
Givan napisał(a):Co do mojego klekotania (TDI) to u mnie nie bylo tak ze to na jakis tam obrotach, to bylo slychac na luzie, na wyzszych obrotach, w ogole nie bylo slychac..... To bylo na prawde bardzo roznie, nie bylo zadnej zasady, kiedy slychac a kiedy nie. Czasami znikalo stukanie jak pocisnalem na obroty....

Givan, napisz mi proszę jaka była diagnoza tych objawów i jak sobie z tym poradziłeś?
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#26
hustlav6 napisał(a):
Peter napisał(a):A ta firma V6gryfice co G techem mierzy moc i NM, to Ci nie powie skąd te hałasy pod maska? Oczko

ta firma nie zajmuje sie rozkladaniem silnikow, tylko ogolnym stanem pojazdu przed zakupem Uśmiech malo ktory specjalista jest w stane na sluch ocenic co gra w kazdym silniku... btw to wlasnie na g-tech uzyskalem swoim samochodem niemal identyczny wynik jak ma twoj a zapewne mierzyles na hamowni inercyjnej(na rolkach) , moj pojazd ma zalozony dolot zimnego powietrza i oprozniony wydech , bez kata, a twoj?

MIerzyłem iniercyjnie na hamowni MAHA LPS 300, moj G- Tech to PRO RR ale on nie ma chyba funkcji pomiaru mocy, choc i tak uwazam, ze parametry czysto mechaniczne jak moc i moment to tylko pomiar fizyczny na kolach. Latam bez kata, na wolnym przelocie na dwoch tlumikach przelotowych. Dolot SAI z odcieciem termicznym filtra w komorze silnika.
G-tech przecietnie pokazuje mi 7,5-7,9s 0 - 100 km/h.
Odpowiedz
#27
Nie no wlasnie mi chodzilo o to bys nie pomyslal ze mi chodzi o uszczelniacze zaworowe.. Duży uśmiech

U mnie bylo wlasnie tak jak Legend95 mowi, czyli, klekotanie na malych obrotach, raz bylo slychac jeden popychacz, raz dwa, a czesami pare... Czasami sie zdazalo ze na wiekszych obrotach przestawal i przez jakis czas nic nie bylo slychac... Mialem takie wrazenie jak by jkis kanal smarujacy byl zapchany i olej nie dochodzil do popychaczy.
Rozwiazanie bylo takie ze wymienilem wszystkie oringi na popychaczach, w Acurze wtedy kiedy sie bawilem z kolektorem, a w Hondzie po prostu zdjalem dzwigienki i wymienilem same oringi bo popychacze troche kosztuja...

Danielofski, jakbys mial jakies dodatkowe pytania, to wal smialo bo nie wiem czy dobrze opisalem
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#28
co do stronki to się nie dogadaliśmy. Acuraoemparts też istnieje ale wchodzisz przez : <!-- m --><a class="postlink" href="http://ipsafety.net/">http://ipsafety.net/</a><!-- m --> .

"strona wschód" miałem na myśłi na wschód od USA. NIe żaden Japan choć tam też nie jest drogo, ale skutecznie cena przesyłki zabija radość z niskich cen.

Wydaje mi się, po przeczytaniu Twoich wypowiedzi, że winne nie są popychacze, czy o ringi, czy ich odpowietrzanie.
Tym bardziej jeśłi były "przeglądnięte" podczas naprawy uszczelek.

Informuj o postępach w miarę możliwości ponieważ dobrze wiedzieć, gdy taki problem zostanie doprowadzony do końca i usterka znaleziona i wyeliminowana.
v6
Odpowiedz
#29
Legend95 napisał(a):co do stronki to się nie dogadaliśmy. Acuraoemparts też istnieje ale wchodzisz przez : <!-- m --><a class="postlink" href="http://ipsafety.net/">http://ipsafety.net/</a><!-- m --> .

"strona wschód" miałem na myśłi na wschód od USA. NIe żaden Japan choć tam też nie jest drogo, ale skutecznie cena przesyłki zabija radość z niskich cen.

Wydaje mi się, po przeczytaniu Twoich wypowiedzi, że winne nie są popychacze, czy o ringi, czy ich odpowietrzanie.
Tym bardziej jeśłi były "przeglądnięte" podczas naprawy uszczelek.

Informuj o postępach w miarę możliwości ponieważ dobrze wiedzieć, gdy taki problem zostanie doprowadzony do końca i usterka znaleziona i wyeliminowana.

po nowym roku napewno umieszcze posta z nagranym dzwiekiem poprzez czuly mikrofn i moze okaze sie cos knkretnego, tymczasem zycze wszystkim hucznego sylwestra i szczesliwego nowego roku :mrgreen:
Odpowiedz
#30
Givan napisał(a):Danielofski, jakbys mial jakies dodatkowe pytania, to wal smialo bo nie wiem czy dobrze opisalem

Givan, dobrze dobrze.Opisałeś jak u Ciebie było i jest tak jak u mnie. Czasem klekocze przed rozgrzaniem, czasem nie nie klekocze, czasem głośniej, ciszej... różnie.

Mówisz, że wymieniłeś same oringi i było ok.
Mógłbyś zerknąć na załączony obrazek i wskazać numerek lub numerki co ja miałbym ewentualnie do wymiany?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=18038,18039&npl=17SD411&_nplgrp=1&nplblk=E__1200">http://japancars.ru/cat/honda/index.php ... lk=E__1200</a><!-- m -->

W C27 nie widzę na popychaczach o-ring`ow, więc czyżby cały popychacz, czyli nr 11?
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości