Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Głośny hałas z głowic
#31
ok wkoncu nagralem czyms co ma lepszy mikrofon, chyba wyrazniej sie nieda , najbardziej slychac to grzechotanie w okolicach 4000 oto link: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=kms3L6tCRwM">http://www.youtube.com/watch?v=kms3L6tCRwM</a><!-- m -->

niestety obrazu prawie niema ale nie to jest najwazniejsze Uśmiech
Odpowiedz
#32
A ja tam nic nie słysze, normalne V6 z przebiegem, moze troche zaworki dzwonia Oczko
Odpowiedz
#33
Peter napisał(a):A ja tam nic nie słysze, normalne V6 z przebiegem, moze troche zaworki dzwonia Oczko

ja ci powiem ze slyszalem juz niejeden silnik v6 i powinien sobie mruczec jak odkurzacz babci a nie jak klekot tdi Uśmiech dlatego wnioskuje ze z moim jest cos nietak ale problem jest chyba rzadki bo nikt niepotrafi powiedziec co jest wadliwe chociarz w przyblizeniu
Odpowiedz
#34
danielofski napisał(a):
Givan napisał(a):Danielofski, jakbys mial jakies dodatkowe pytania, to wal smialo bo nie wiem czy dobrze opisalem

Givan, dobrze dobrze.Opisałeś jak u Ciebie było i jest tak jak u mnie. Czasem klekocze przed rozgrzaniem, czasem nie nie klekocze, czasem głośniej, ciszej... różnie.

Mówisz, że wymieniłeś same oringi i było ok.
Mógłbyś zerknąć na załączony obrazek i wskazać numerek lub numerki co ja miałbym ewentualnie do wymiany?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=18038,18039&npl=17SD411&_nplgrp=1&nplblk=E__1200">http://japancars.ru/cat/honda/index.php ... lk=E__1200</a><!-- m -->

W C27 nie widzę na popychaczach o-ring`ow, więc czyżby cały popychacz, czyli nr 11?

Z tego co widze na obrazku, to wlasnie wyglada na to ze tam nie ma oringow oddzielnie. To wlasnie ta 11 ale w 2 gen jest jeszcze i oring... Dobrze by bylo pojsc do serwisu i tam sprawdzic... Moze tam bedzie oddzielnie...
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#35
Podobnie jak Peter nie wychwyciłem anomalii w wysokich partiach. Natomiast na biegu jałowym słychać stukot, znacznie głośniej niż przywykłem.
v6
Odpowiedz
#36
Legend95 napisał(a):Podobnie jak Peter nie wychwyciłem anomalii w wysokich partiach. Natomiast na biegu jałowym słychać stukot, znacznie głośniej niż przywykłem.

na biegu jalowym to stuka jeden z zaworow ale sie uspakaja po nagrzaniu kompletnym, naprawde dziwi mnie ze tego nie slyszycie, chyba wszyscy w takim razie mamy podobny problem, bo to naprawde glosno pracujacy v6 Duży uśmiech
Odpowiedz
#37
Aha.

Ktoś się przyglądał wtryskiwaczom?
v6
Odpowiedz
#38
Legend95 napisał(a):Aha.

Ktoś się przyglądał wtryskiwaczom?

osluchiwalem je stetoskopem i wydaja lekko metaliczny cichy stukot, co przy normalnym odsluchu brzmi jak kazdy inny wtryskiwacz, sobie cyka Uśmiech
Odpowiedz
#39
Ok, skoro sprawdziliście wszystko to dlaczego podejrzenie nie spada na stukający zawór przy większych obr?
v6
Odpowiedz
#40
Legend95 napisał(a):Ok, skoro sprawdziliście wszystko to dlaczego podejrzenie nie spada na stukający zawór przy większych obr?

poniewaz to niejest halas zaworow, one odzywaja sie inaczej, na biegu jalowym wyraznie slychac jeden z nich, ale po rozkreceniu silnika na wyzsze obroty to juz nie to,to jest wlasnie ten halas ktory wy uwazacie za normalny dzwiek naszych v6, mi sie wydaje ze taki irytujacy halas moglby sie dobywac dopiero po przekreceniu silnika na ok 5500 obr bo wtedy to normalne i w innych jednostkach ze silnik mocno halasuje
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości