Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak znaleźć VSS/diagnostyka
#1
Witam.
Prawdopodobnie mam padnięty VSS, aczkolwiek nie mogę go znaleźć.
Szukałem po schematach ale słabo mi to szło.

Czemu w nim szukam winy ?
Nieregularnie przy przekręceniu na zapłon mruga mi zielona dioda przy D4 i dopiero jak wyjmę i włożę kluczyk jeszcze raz, dioda ustaje i gaśnie.

Ogółem wyskoczył błąd P0753, wie ktoś odnośnie czego to jest ?
Odpowiedz
#2
http://honda-legend.pl/showthread.php?tid=757


Według tego kodu automatyczna skrzynia..:/
Odpowiedz
#3
Tylko niewiem czy kody będą takie same przed liftem i po ... Pozdrawiam
Odpowiedz
#4
jak mryga D4 to napewno wina skrzyni albo jakiegoś układu ktory ją obsługuje. To samo jest w accordach 98-02 coupe
Odpowiedz
#5
Wczoraj szperając trochę w necie odnośnie tego błędu to najczęściej jest to zbyt brudny bądź mały poziom oleju w skrzyni.
jakieś pół roku temu zmieniałem, co prawda nie oryginalny ale ponoć dobry zamiennik Ravenol od pawelszczecin który jakością nie powala.

Jeśli będzie mało to jaki olej mogę dolać aby oba się zgrały ? Mówimy tu o dolewce max 0,5 - 0,7 litra.


P.S.
Czasami mi wyskakuje błąd P0401, dotyczy on EGR. Kilka osób mi zaleciło żebym go wyjął i przecxyscil.
Ale jest problem , jego też nie potrafię znaleźć. Ma ktoś jakiś schemat gdzie go znajdę ?
Odpowiedz
#6
(04-29-2015, 23:32 )bartek007x napisał(a): Wczoraj szperając trochę w necie odnośnie tego błędu to najczęściej jest to zbyt brudny bądź mały poziom oleju w skrzyni.
jakieś pół roku temu zmieniałem, co prawda nie oryginalny ale ponoć dobry zamiennik Ravenol od pawelszczecin który jakością nie powala.

Jeśli będzie mało to jaki olej mogę dolać aby oba się zgrały ? Mówimy tu o dolewce max 0,5 - 0,7 litra.


P.S.
Czasami mi wyskakuje błąd P0401, dotyczy on EGR. Kilka osób mi zaleciło żebym go wyjął i przecxyscil.
Ale jest problem , jego też nie potrafię znaleźć. Ma ktoś jakiś schemat gdzie go znajdę ?

Trąbimy na forum od lat - nie lać do skrzyni żadnych Ravenoli, ATF Mobil, itp., itd.!!!!!

W tej sytuacji proponuję zrobic jedną wymianę oleju w skrzyni na oryginalny ATF DW 1 oraz przeczysćić lub wymienić filtr.
Przy okazji gdy auto będzie na podnośniku wymontować VSS i sprawdzić parametry zgodnie z manualem.
NIe spotkałem się z przypadkiem by EGR sygnalizował błąd kontrolka D4.
NIemniej nie zaszkodzi go wyczyścić i zresetować ECU.
Zaworu EGR szukaj z tyłu silnika na wysokości dekla głowicy.
 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości