Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
turbo legend
#51
WitajcieOczko
Prace nad legendem ciąg dalszy. Mam pytanie bo muszę oddać na wydech. Tłumik końcowy mi się rozpadł. Teraz pytanie bo chce wymienić od razu całość. Kolektory aż do końca. Jeżeli chodzi o kolektory to zastanawiam się nad OBX nie wiem czy podejdą bo mam silnik 3,5 a one są od 3,2. Jeżeli nie podejdą mam gościa który mi pospawa nowe na wzór obx. Idąc dalej chce sportowy kat z bmw M i dalej tłumik końcowy od kaliskiego. W sumie to ten kat to był ich pomysłOczko Jak by było za głośno to jeszcze przelotowy. Nie wiem tylko jaki przekrój wydechu. Czy taki jak był czy może lepiej dać 2 cale albo lepiej 3. Co o tym myślicie? Jakieś sugestie. Generalnie im większa rura tym lepszy odpływ spalin. Gdyby nie kompresor to bym dał 2 cale i po sprawie a tak zagwozdka. Mam z tym problem bo byłem u paru ludzi od tłumików w poznaniu i generalnie jeden może zrobić kolektor a co do końcowego to tylko Kaliski by sie podjął, reszta kręci nosem. Bo z kwasówki bo końcowy wielki bo ma sie mieścić w granicach głośności na przegląd i żeby mocy przybyło.
Odpowiedz
#52
Jesli chodzi o srednice to w silniku turbo im lzejszy przepływ spalin tym lepiej. Na pewno 2 cale to za mało. Ja bym dał 3, ale to jednak sprawa fachowcow. Zapytaj w" inochi motorsport" . znajdziesz ich na fb. Mnie policzyli caly wydech ok 4 tys zl z kolektorami do 3.2.
Powodzenia. Jak cos bede wiedzial to dam znać..
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#53
Jaki masz układ wydechowy? Taki jak w Ka9 jedna rura do końca czy podwójne?
Odpowiedz
#54
Kolektory schodzą się w jedną rurę kat środkowy rura końcowy 
Odpowiedz
#55
U siebie mam 2,75" i jest idealnie oryginalnie było 2,36" przy turbinie może być mniejszy wydech bo i tak turbo wytwarza ciśnienie przez co wypchnie wszystko bez straty mocy. Co do kompresora trzeba zrobić troche luźniejszy wydech niż oem
Odpowiedz
#56
Cześć. Jak idzie doładowywanie?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości