Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
turbo legend
#11
(05-03-2015, 6:04 )Khaito napisał(a): @Krzysztov, Koreańcy do swoich Arcadii ładowałi sprężarki - dobry trop Oczko

Serio? Jest to gdzieś w necie?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#12
(05-03-2015, 6:22 )pandrummer1 napisał(a):
(05-03-2015, 6:04 )Khaito napisał(a): @Krzysztov, Koreańcy do swoich Arcadii ładowałi sprężarki - dobry trop Oczko

Serio? Jest to gdzieś w necie?

http://bit.ly/1FGEfLA
Odpowiedz
#13
Może kompresorek to zeczywiscie lepsze wyjście. Aa i nie dopisałem że ja mam silnik po swapie c35 z ka9
Odpowiedz
#14
http://acurazine.com/forums/second-gener...361/page5/

Kompresor w KB1
Odpowiedz
#15
I ciekawa dyskusja na temat KA9
http://www.acura-legend.com/vbulletin/f1...-rl-89496/
Odpowiedz
#16
Wiecie co po tym co czytałem. Mysle ze idealne razwiązanie to kompresoror EATON M90 tylko z kad takie cos działające wziąc za rozsadne pieniadze. Dolot sobie wystrugam. Pytanie tylko o jedną zecz. W orginale sa dwie opcje. Przepustnica wbudowana http://olx.pl/oferta/kompresor-eaton-m90...4AtPx.html tak jak na rysunku albo podcisnienie. Ale w takich układach gdzie montowac przeplywke. rurki tez bym  mial gdzie giąć. jedny co ze bym musiał kupić kwas bez szwaOczko
Odpowiedz
#17
(05-27-2015, 6:23 )hellmans napisał(a): Wiecie co po tym co czytałem. Mysle ze idealne razwiązanie to kompresoror EATON M90 tylko z kad takie cos działające wziąc za rozsadne pieniadze. Dolot sobie wystrugam. Pytanie tylko o jedną zecz. W orginale sa dwie opcje. Przepustnica wbudowana http://olx.pl/oferta/kompresor-eaton-m90...4AtPx.html tak jak na rysunku albo podcisnienie. Ale w takich układach gdzie montowac przeplywke. rurki tez bym  mial gdzie giąć. jedny co ze bym musiał kupić kwas bez szwaOczko
Jak masz zamiar podejsc do sterowania wtryskiem? Oryginalny komputer na oryginalnych mapach czy dokladany ECU?
Odpowiedz
#18
(05-27-2015, 15:43 )Makukrak napisał(a):
(05-27-2015, 6:23 )hellmans napisał(a): Wiecie co po tym co czytałem. Mysle ze idealne razwiązanie to kompresoror EATON M90 tylko z kad takie cos działające wziąc za rozsadne pieniadze. Dolot sobie wystrugam. Pytanie tylko o jedną zecz. W orginale sa dwie opcje. Przepustnica wbudowana http://olx.pl/oferta/kompresor-eaton-m90...4AtPx.html tak jak na rysunku albo podcisnienie. Ale w takich układach gdzie montowac przeplywke. rurki tez bym  mial gdzie giąć. jedny co ze bym musiał kupić kwas bez szwaOczko
Jak masz zamiar podejsc do sterowania wtryskiem? Oryginalny komputer na oryginalnych mapach czy dokladany ECU?

Na razie jestem na etapie szukania kompresora. Potem montaż. Myślę że na początek na ori kompie. Potem wywalić na coś dokładniejszego jak sie nie sprawdzi. Pytanie do was bo rożnie widziałem przepustnica przed czy za kompresorem??
Odpowiedz
#19
Nie kojarze rozwiazan z przepustnica przed sprezarka, wydaje mi sie,ze przepustnica zawsze powinna byc blizej cylindra niz kompresor lub turbosprezarka.
Odpowiedz
#20
Zgadzam się z przedmówcą, przepustnica na końcu.

Co do robienia tego na oem ECU-ma to w ogóle sens?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości