Liczba postów: 54
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: poznan
witam fanatykow marki,opisze moja sytuacje,ostatnio mi hania się zagrzała,pierwsze co zrobiłem wymieniłem termostat na oryginał japoński,dzien ok i znowu problem zaczał mi się cofac płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego i co 2 dzień musze przelewac do chłodnicy,sprawdziłem ciśnienie lewa storona ok ale prawa po sprawdzeniu ciśnienia płyn powoli wypluwa czyzby prawa głowica do roboty,czy miał ktoś podobny problem ? i jakie koszta ?a może wlac jakiś uszczelniacz może pomoze? czy lepiej kupis 2 silnik bo nie wiem jak długo tak pojezdze.......pzdr
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Miejscowość: Legionowo
W ka7 też mi cofało płyn do zbiorniczka, wskazówka temperatury szła na czerwona linie. Miałem jeszcze objaw falujacych obrotów na postoju P/N. Przypominało to jakby silnik ciężko oddychał/wzdychał. Diagnoza uszczelka pod głowicą. Szukając mechanika który to ogarnie słyszałem rozne koszta naprawy: 5tys, 2,5tys aż w końcu znalazłem mechanika ktory, zdjął glowice oddał do planowania, poczyscil wszystko, wymienił uszczelki. zrobił to za 1200 zl. materiał i robocizna.
Pozdrawiam
Liczba postów: 446
Liczba wątków: 19
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Miejscowość: Częstochowa
Ja tez miałem dziwne objawy. Jakies gotowanie tez raz mi sie zdarzyło, ale to chyba wina gazu. Kiedy odłączylem gaz sytuacja sie unormowała. Teraz gdy wgłębiłem sie trochę w temat silnika to wydaje mi sie ze takie objawy to nie od razu uszczelka. U mnie bylo tak ze notorycznie nie dogrzewał sie silnik a tu nagle za gorąco. Trzeba przejrzeć czujniki temperatury, sondy to wszystko co steruje zasilaniem i temperatura, na wymiane uszczelki zawsze masz czas..
Ludzie zejdźcie z drogi...
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Marklowice
Panowie mam taki problem
ka9 polift zagrzała mi się na autostradzie przy prędkości około 170 zwolniłem do 130 temperatura powoli opadala. Na drugi dzien po otworzeniu maski cały silnik od płynu zalany okazało się ze szczeliła chłodnica, po wymianie chłodnicy nadal jest duże ciśnienie w układzie , waż jest bardzo twardy. Jakie mogą być przyczyny, licze sie z tym ze raczej to uszczelka pod głowicą. ale jakie moga byc inne przyczyny ?
Liczba postów: 784
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2010
Reputacja:
6
Jesli to uszczelka, to beda babelki gazu w plynie chlodniczym lub w druga strone, woda bedzie w komorze spalania,a co za tym idzie za autem robi sie mgla
Liczba postów: 69
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Poznań
Są specjalne przyrządy do badania zawartości gazów spalinowych w układzie chłodzenia.