Liczba postów: 33
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Dzień dobry,
pacjent KA9 - 1997,
ostatnio zauważyłem, że gotuje mi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym. W związku z tym, że używam auta tylko w trasie, nie zauważyłem aby w podnosiła się temperatura.
Ostatnio pojeździłem, trochę po mieście, zauważyłem, ze temperatura się podnosi.
Dzisiaj rano (temp ok 12 stopni) przejechałem ok 100 km, a chłodnica zimna, przewód dochodzący do niej z góry, ciepły. Na korku od oleju jest ok, żadnych "majonezów". Stan oleju ok.
Co może być problemem termostat + korek na chłodnicy? Czy może jednak to uszczelka pod głowicą? a może coś gorszego?
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Łódź
Ja proponuje Ci zacząć od najprostszych rzeczy ..... Wymień na początek termostat
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Sprawdzę dzisiaj po trasie dolne przewody, bo rano nie miałem zbytnio jak.
Dodam, że górny przewód był ciepły a nie gorący, więc podejrzewam że nagrzał się po prostu od silnika.
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Wczoraj po 150 km, z czego 110 trasa, 40 miasto, przewody górny i dolny gorące. Chłodnica po trasie chłodna, po mieście ciepła. W zbiorniczku wyrównawczym cały czas bulgocze. Wentylator się załączał często w mieście, ale wskazówka od temp ok, nie drgnęła.
Po jakiś 45 minutach od zgaszenia, musiałem podjechać do sklepu i gdy odpaliłem Hondę, to od razu zaczął chodzić wentylator.
Czy komuś z Was te objawy umacniają którąś z przyczyn?
W dodatku wczoraj nie przełączał mi się w ogóle na gaz (mam nadzieję, że to przypadek i to wina instalacji)
Liczba postów: 446
Liczba wątków: 19
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Miejscowość: Częstochowa
Nasz kochany gaz. Masz gdzieś korek powietrzny na przewodach wodnych inst gazowej. Odpowietrz porządnie auto. Na koncu grubej rury od strony silnika jest odpowietrznik- uzyj go, ale nie idz na skróty. Spusc caly plyn z ukladu. Kup cooler w aso, przeplukaj uklad i zalej na nowo z pelnym odpowietrzeniem. Jaki masz gaz, generacja?
Ludzie zejdźcie z drogi...
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Ten gaz, to jakiś śmieć, poprzedni właściciel założył chyba najtańszy jaki był. Pod maską, to wygląda jakby ktoś to po prostu tam wszystko położył. W dodatku reduktor jest między zderzakiem, a chłodnicą (czy rzeczywiście nie ma nigdzie na niego miejsca, czy to z lenistwa?). Jak go kupiłem, to miał 12 tys km zrobione na tej instalacji, przy 15 padły wtryski, bo były najtańsze. A gaz to chyba jakiś STAG.