05-22-2015, 6:18
A więc czas na mnie. Tym razem Hania kupiona w Białymstoku poł roku temu za hmm... śmieszne pieniądze. Malowana tu i tam silnik chodził na 5 cylindrów od święta na 6 gaz rozłączony, skóra w fatalnym stanie ogólnie samochód bardzo zaniedbany.
Model : ka9 1996r
Silnik: 3.5 b/g
Skrzynia: automat 4b
Przebieg: podobno 228Kkm
Wyposażenie standard
Felgi: zima OEM
lato BSA 18x7,5 et35 225x40
Zalana Agip-em 10/40 ( w/g mnie najlepszy olej) wymienione świece, oraz naprawiona cewka która broiła. Wyczyszczony środek ( niestety skóra do renowacji) koła kupione jak wszystko bardzo tanio także zniszczone ale po kilku dniach pracy w wolnych chwilach wyglądają jak nowe. Po założeniu kół wyszło że tylne zawieszenie to próchno. Niestety po nieudanych poszukiwaniach decyzja padła na dorabianie tulei z poliuretanu ( w trakcie). Kolejna modyfikacja to zrobienie wydechu z nierdzewki. Jako że poprzednia Hania miała stłuczke i poszła na części mam tłumiki proex i sporo rur 2,5" dźwięk v6 na przelocie to coś pięknego. Jako że to samochód wyższej półki w środku jest bardzo cicho ( dokuczają tylko niepożądane świsty powietrza). Do naprawy także były tylne szyby udało sie naprawić prawą strone przez dorobienie metalowych rolek. Lewa niestety poległa. Temat pisany na szybko. W wolnych chwilach będe co nieco dodawał i sie udzielał.
Model : ka9 1996r
Silnik: 3.5 b/g
Skrzynia: automat 4b
Przebieg: podobno 228Kkm
Wyposażenie standard
Felgi: zima OEM
lato BSA 18x7,5 et35 225x40
Zalana Agip-em 10/40 ( w/g mnie najlepszy olej) wymienione świece, oraz naprawiona cewka która broiła. Wyczyszczony środek ( niestety skóra do renowacji) koła kupione jak wszystko bardzo tanio także zniszczone ale po kilku dniach pracy w wolnych chwilach wyglądają jak nowe. Po założeniu kół wyszło że tylne zawieszenie to próchno. Niestety po nieudanych poszukiwaniach decyzja padła na dorabianie tulei z poliuretanu ( w trakcie). Kolejna modyfikacja to zrobienie wydechu z nierdzewki. Jako że poprzednia Hania miała stłuczke i poszła na części mam tłumiki proex i sporo rur 2,5" dźwięk v6 na przelocie to coś pięknego. Jako że to samochód wyższej półki w środku jest bardzo cicho ( dokuczają tylko niepożądane świsty powietrza). Do naprawy także były tylne szyby udało sie naprawić prawą strone przez dorobienie metalowych rolek. Lewa niestety poległa. Temat pisany na szybko. W wolnych chwilach będe co nieco dodawał i sie udzielał.