Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przełącznik halogenów wersja poliftowa
#1
W Legend G2 jeśli występowały fabrycznie halogeny to na siłę wpychano przycisk do operacji on/off w osłonę spodu deski rozdzielczej, a można to było zrobić inaczej Uśmiech Sprawa dziwna bo przełącznik spryskiwaczy/tcs/tempomatu miał zaślepkę, w która aż prosi przycisk.
Potrzebujemy nasz zespół przycisków z samochodu oraz przycisk tcs/halogeny i courtesy lights z wersji amerykańskiej. Całość jest przekładalna. Modyfikacje to lekkie zeszlifowanie czarnego plastiku zamykającego przycisk od strony wtyczek, lekkie spiłowanie płytki układu scalonego, aby ten się zmieścił w prowadnice. Żeby przycisk USDM się do czegoś nadał zainstalowałem w nim układ z EDM poprzez ucięcie nieczynnej części płyty układu scalonego o jakies 0,5mm- wszystko działa i wygląda ok! Da się to zrobić bo mechanizm pzycisku TCS/Cruise opiera się na tej samej zasadzie i można wykorzystać układ scalony do tempomatu lub tcs-u. Dlatego zamontowałem zespół dwóch przycisków po lewejstronie przełącznika i mimo,iż był to wcześniej przycisk do TCS, zmieniłem tylko jego klawisz na cruise i po podpięcu w swoje miejsce działa jako tempomat Uśmiech Mam nadzieję, zę nie brzmi to dość pokrętnie Oczko

Przed:
[Obrazek: 4214585554_817d025c52.jpg]

PO:

[Obrazek: 4214585700_76ecc1e5af.jpg]
v6
Odpowiedz
#2
Zawsze chcialem to zrobic ale nie mam przycisku z wersji amerykanskiej Smutny Marcin, gratki za pomysłowośc i przecieranie nowych szlakow w ulepszaniu naszych zacnych aut! Szczęśliwy
Odpowiedz
#3
powiem krótko, świetny pomysł :!: tylko skąd wziąć takie włączniki?
Odpowiedz
#4
troche to zamotałeś, ale chyba rozumiem juz o co chodzi. oryginalnie miałes odwrotnie przyciski cruise <-> TCS. podoba mi sie. ładnie zrobione i najważniejsze ze działa Uśmiech


Jarek
Cytat:tylko skąd wziąć takie włączniki?
, ty bys potrzebował 2 komplety przycisków, jeden z wersji po lifcie, a drugi z USDM, zeby zrobić mix i zainstalować zamiast naszego spryski / cruise

chyba nic nie pomyliłem.
[Obrazek: stopkam.jpg]
Odpowiedz
#5
wiedziałęm, ze pokręciłem Szczęśliwy

mamy auto poliftowei mamy przyciski jak z pierwszej fotki. Kupujemy w stanach przyciski od wersji polifotwej (może być ebay, może być dealer Acury-płaciłem coś 35$z przesyłką).
1)rozbieramy nasz zespół przycisków wyjmując jeden pusty a drugi cruise.
2)rozbieramy przyciski US wyciągając płytkę z TCS i halogenami.
3)płytkę z US wkładamy do przycisku wyjściowego, ale tniemy mały otwór na lampkę podświetlającą ten przycisk- jeśłi tego nie zrobimy będzie się ona opierać o dół obudowy i efektem będzie skrzywiona płytka w przycisku i niezbyt delikatne operowanie opcją halogenów.
4)wsuwamy płytkę do wyciętej obudowy, nakładamy przyciski, zakładamy czarny zamykający plastik od strony wewnętrznej, najpierw większy(ten po stronie spryskiwaczy)a następnie plastik zamykający przycisk z wersji US do naszego wyłącznika. Trzeba zebrać nożykiem powierzchnie, która styka się z drugim czarnym osłonowym plastikiem.
5)Aby do czegoś nadawał się przycisk z wersji US możemy włożyć doń płytkę z przełącznikiem TCS z wersji EDM, ale wymaga to obcięcia ok 0,5mm po stronie nieużywanej, aby móc bez kolizyjnie tą płytkę wsunąć.

Równie dobrze można przyciski TCS/ cruise między sobą zamienić miejscami zmieniając tylko kabelki w wiązce samochodu ponieważ te dwa przyciski działają na takiej samej zasadzie i mimo, iż wersja US to tcs / halogeny wystarczy włożyć płytkę i w miejsce tcs dać klawisz cruise.

Aby było profi przydałaby się zielona kostka wiązki z samochodu US, póki co jeszcze nie namyśłiłem się czy założe halogeny więc sprawa ich podłączenia mnie nie frapuje Oczko Ale gdybym się zdecydował to zieloną kostkę da mi moja Acura :mrgreen:
v6
Odpowiedz
#6
Can you give me the part number for the usdm switch? Thanks! I have to do this! Duży uśmiech
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.honda-legend.hu">www.honda-legend.hu</a><!-- w -->
Odpowiedz
#7
lgnd napisał(a):Can you give me the part number for the usdm switch? Thanks! I have to do this! Duży uśmiech


Here you are:

08V31-SP0-200H

FOG LT SW Legend 4D

if you need any install instructions PM me!
v6
Odpowiedz
#8
Czy wymiary zewnętrzne przycisków poliftowych są takie same jak przedliftowych i można je zamienić? Czy otwór w plastkiu mocującym jest taki sam i nie będzie żadnej szpary?
Odpowiedz
#9
można włożyć przyciski poliftowe do przed lifta. Będziesz potrzebować kostkę z polifta bo wejście do przełącnzika jest inne.

wymiary otworu na przełącznik 91-95 są identyko.
v6
Odpowiedz
#10
oo to najważniejsze, kostka to już mały problem Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości