Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Płock/Maszewo
Witam
Jak poradziłeś sobie z tym kółkiem ? Mnie czeka to samo.
Czekam do zimy żeby zdemontować i coś zadziałać.
pozdr
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 33
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
Miejscowość: Ropienka
11-18-2015, 17:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-18-2015, 17:52 przez Bambosz.)
Szczerze ? ... wyszło tak jak pisałem.
Idzie zima a ja koła nadal nie kupiłem ;D
Raz że jakoś czasu nie było i potrzeby, dwa że zawsze jakiś inny wydatek wyskoczy (teraz wahacz, nowa butla na LPG ...)
Spawanie progów też czeka... na lepsze czasy ;D
Aha
znajomy mechanik proponował mi też opcje regeneracji - podobno można tę gumę jakoś ... naprawić :/
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
ja kupiłem nowe koło pasowe na e-bayu w USA, dałem jakieś 100USD, można tam wyczaić. Wcześniej kupiłem używkę, ale tez się rozsypała. Niestety te złącza gumowe mają swoją trwałość i wydaje się że 20 lat to max
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
pewną ciekawostką jest to, że roczniki do 93 gum nie miały
v6
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Płock/Maszewo
04-19-2017, 6:34
Panowie czy demontaż tego koła jest bardzo problematyczny?
Chcę dokończyć reaktywację klimy i tylko koło zostało do regeneracji (wymiany). Paski obcierały o siebie (klima / alternator). Koło ma bicie.
Pogoda jeszcze nie na klimę więc może się wyrobię przed upałami.
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
Demontaż jak demontaż, żadnych schodów nie ma, problemem jest dostępność, niby tylko koło pasowe ale niedostępne.
Cena w aso jest zaporowa i w dodatku część zupełnie niedostępna.
Opcje są następujące:
- kupno uzywanego ( akurat ja się zdecydowałem na te rozwiazanie)
- toczenie na zamowienie ( do 94' szły w serii na monobloku, wadą są drgania w okolicach 2k obrotów, napisano książki na forach na ten temat)
- wysyłka swojego Koła do deuter sporta lub innej firmy zajmującej się gumami i wprawianiem poliuretanowów + wysyłka dwóch elemntów metalowych wchodzących w skład nowego Koła a oni wyprawią gumę na wzór starego elemntu. Stare idzie na straty bo je rozbiorą na wzór.
Trzeba wziąść tylko pod uwagę to że poli rozkleja sie w temp. W okolicach 90stponi... dlatego Ja brałem akurat używkee w przyzoitym stanie...
Łatwo nie będzie bo handlarze nie chcą oddawać samych kół... najczęściej proponują cały silnik.
Pzdr. Adam
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Płock/Maszewo
Dzieki za podpowiedź.
Używek faktycznie nie ma.
Chyba wybiorę opcje wykonania we "własnym" zakresie z jednolitego materiału skoro seryjnie takie były do 94. Mój Legend jest z 92 roku wiec odstępstwa od oryginału wielkiego nie będzie.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Płock/Maszewo
I jeszcze jedno. Na Allegro są koła od KA9.
Czy one mogą pasować do KA8? Wg mnie powinny ale może ktoś ma inne doświadczenia.
Proszę o swoje opinie.
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
No właśnie nie pasują, teraz nie pamiętam o co chodziło czy o wielowpust czy o napęd klimy ale coś właśnie nie pasowało... dlatego zdecydowałem się na używaną część... akurat moje się wyrobiło na wieloklinie i miało luz i bicie... niby tylko cudem nic nie zerwało... trochę nerwów mnie to kosztowało i z ręką na sercu dwa dni dzwonienia, chyba z 50 telefonów.
Ale uszy do góry, to akurat na "luzie" temat do ogarnięcia.
Katastroficznie wygląda sprawa z panewkami :-P prawie 5miesięcy czekałem na rozwiazanie sprawy :-P