06-01-2015, 6:11
Wiem,że temat może się wydać trywialny, ale ...
... szukałem, szukałem i nic nie znalazłem (zero konkretów).
Ani tu, ani na Hamerykańskich forach Macie jakieś (sprawdzone) sposoby na ożywienie naszych silniczków?
Konkretne średnice rur na wydech, dolot etc? Jedyne co udało mi się wygooglować, to tyle, że są adaptery na większe przepustnice gdzieśtam za wielką wodą , ale już konkretów z czego ta przepustnica miałaby być to nie znalazłem ;p
Zdaję sobie sprawę, że Legend to raczej nie jest wyścigówka, ale ja mam coś takiego, że zawsze chcę tą fabrykę trochę poprawić jeżeli chodzi o osiągi :-)
Chciałbym, żeby był to temat o konkretach ( o ile takie ktoś ma) i nie chcę, żeby był to temat pitu-pitu o zakładaniu turbin i kompresorów, albo ITB : Chciałbym, żeby każdy się podzielił swoją wiedzą o jakichś takich drobnych modyfikacjach, które można przeprowadzić przy tym silniku
Pozdrawiam i liczę na pomyślny rozwój tematu
... szukałem, szukałem i nic nie znalazłem (zero konkretów).
Ani tu, ani na Hamerykańskich forach Macie jakieś (sprawdzone) sposoby na ożywienie naszych silniczków?
Konkretne średnice rur na wydech, dolot etc? Jedyne co udało mi się wygooglować, to tyle, że są adaptery na większe przepustnice gdzieśtam za wielką wodą , ale już konkretów z czego ta przepustnica miałaby być to nie znalazłem ;p
Zdaję sobie sprawę, że Legend to raczej nie jest wyścigówka, ale ja mam coś takiego, że zawsze chcę tą fabrykę trochę poprawić jeżeli chodzi o osiągi :-)
Chciałbym, żeby był to temat o konkretach ( o ile takie ktoś ma) i nie chcę, żeby był to temat pitu-pitu o zakładaniu turbin i kompresorów, albo ITB : Chciałbym, żeby każdy się podzielił swoją wiedzą o jakichś takich drobnych modyfikacjach, które można przeprowadzić przy tym silniku
Pozdrawiam i liczę na pomyślny rozwój tematu