Model: KA9
Rok produkcji/pierwsza rejestracja: 1997
Przebieg: 447 000
Skrzynia: Automat
Który własciciel: 4
Kraj zakupu/pochodzenia: Polska, salon w Łodzi
Modyfikacje: Felgi 19"
Plany wzgledem pojazdu:tłuc bezawaryjnie kilometry
Miało być E38, ale padło na Legenda (zupełnym przypadkiem).
Modyfikacji brak. Najpierw staram się ją doprowadzić do zadbanej serii, później się zobaczy. Mam jeszcze KA8 w sedanie, do remontu w białej perle.
Jak ją kupiłem, to nie miała opon (teraz trochę żałuję, ze nie nie kupiłem przy okazji większej felgi do niej + opony), cośtam stukało (gumy na stabilizatorze).
Na dzień dzisiejszy brakuje mi w niej w pełni sprawnego radia (jak się nagrzeje, to "pierdzi"), ale mam drugie już w zapasie. ABS oczywiście nie działa, pompa ABS buczy (mam już drugą), nie otwiera się szyba pasażera z tyłu i klima się nie załącza (jest szczelna i sprawna, ale nie chce działać z panelu - aktualnie jestem w trakcie reanimacji). A i gdzieś mi wycieka płyn do spryskiwaczy + słabo działają spryskiwacze.
Poza tym chyba wszystko działa.
Oczywiście bez rudej by się w Hondzie nie obyło, więc trzeba będzie w najbliższym czasie coś podziałać w tym kierunku.
Po kupnie oczywiście standard, czyli wymiana filtrów, płynów + rozrząd z pompą wody. No i wpadła nowa instalacja LPG.
Oto ona - (jak ją kupiłem, to znajomy powiedział, że teraz muszę dokupić spawarkę, którą będę woził w bagażniku )
I przy okazji pytanie za 100pkt - czy nad kolumną kierownicy nie powinno być jakiegoś plastiku maskującego? Bo u mnie po odsunięciu kierownicy widać aż taką szparę;
Pozdrawiam
Rok produkcji/pierwsza rejestracja: 1997
Przebieg: 447 000
Skrzynia: Automat
Który własciciel: 4
Kraj zakupu/pochodzenia: Polska, salon w Łodzi
Modyfikacje: Felgi 19"
Plany wzgledem pojazdu:tłuc bezawaryjnie kilometry
Miało być E38, ale padło na Legenda (zupełnym przypadkiem).
Modyfikacji brak. Najpierw staram się ją doprowadzić do zadbanej serii, później się zobaczy. Mam jeszcze KA8 w sedanie, do remontu w białej perle.
Jak ją kupiłem, to nie miała opon (teraz trochę żałuję, ze nie nie kupiłem przy okazji większej felgi do niej + opony), cośtam stukało (gumy na stabilizatorze).
Na dzień dzisiejszy brakuje mi w niej w pełni sprawnego radia (jak się nagrzeje, to "pierdzi"), ale mam drugie już w zapasie. ABS oczywiście nie działa, pompa ABS buczy (mam już drugą), nie otwiera się szyba pasażera z tyłu i klima się nie załącza (jest szczelna i sprawna, ale nie chce działać z panelu - aktualnie jestem w trakcie reanimacji). A i gdzieś mi wycieka płyn do spryskiwaczy + słabo działają spryskiwacze.
Poza tym chyba wszystko działa.
Oczywiście bez rudej by się w Hondzie nie obyło, więc trzeba będzie w najbliższym czasie coś podziałać w tym kierunku.
Po kupnie oczywiście standard, czyli wymiana filtrów, płynów + rozrząd z pompą wody. No i wpadła nowa instalacja LPG.
Oto ona - (jak ją kupiłem, to znajomy powiedział, że teraz muszę dokupić spawarkę, którą będę woził w bagażniku )
I przy okazji pytanie za 100pkt - czy nad kolumną kierownicy nie powinno być jakiegoś plastiku maskującego? Bo u mnie po odsunięciu kierownicy widać aż taką szparę;
Pozdrawiam